کد خبر: 69399 A

جواد مجابی| شعر جواد مجابی| کتاب جواد مجابی

جواد مجابی مجموعه شعرش را رایگان منتشر کرد | سه شعر جدید از جواد مجابی

جواد مجابی مجموعه شعرش را رایگان منتشر کرد | سه شعر جدید از جواد مجابی

جواد مجابی ۸۳ سال انتشار این مجموعه را «هدیه‌ای کوچک به فرهنگی بزرگ» دانسته و نوشته آن را از کشوی دفترهای چاپ نشده بیرون آورده است.

ایران آرت: دکتر جواد مجابی، شاعر، نویسنده، طنزپرداز و منتقد ادبی، پس از انتشار رایگان و بدون سانسور سه اثر از مجموعه شوخیانه‌های خود، اکنون مجموعه شعری با نام «روزگار کرونایی ما» را به صورت رایگان در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

مجابی ۸۳ سال انتشار این مجموعه را «هدیه‌ای کوچک به فرهنگی بزرگ» دانسته و نوشته است: «چهارمین کتاب خود را از کشوی دفترهای چاپ نشده بیرون آورده، با عشقی دیرینه تقدیم شما می‌کنم. این کتاب مجموعۀ شعری است به نام "روزگارکرونائی ما" که بین سال های 97تا 99 سروده شده و حسب حالی است از سال های کرونائی که بر مردم میهن ما و اهل جهان تلخ و مرگوار بود. 

او ادامه داده است: «همۀ ما خاطرات شومی از سال‌های کرونائی داریم ، سال های نومیدشدن فردی و جمعی از زیستنی ساده ، قطع امید از بودن و ماندن خود و آشنایان و دیگران درهرجا ، گسست رابطه های انسانی و دوست داشتن ها. ویروسی شوم جهان پیش روی ما را دروازه ای کرده بود گشوده بر تباهی و مرگ عزیزان.»

متن کتاب شعر «روزگار کرونائی ما» برای دانلود رایگان هم اکنون در سایت جواد مجابی به آدرس www.javadmojabi.ir در برگه آثار»» آفرینشی»» طنز در دسترس همگان قرار دارد.»

ایران آرت سه شعر «الوداع»، «وراجی مستانه» و «به یاد می‌آورم» از مجموعه «روزگار کرونایی ما» با نام «الوداع» را به مخاطبان تقدیم می‌کند:

CYMERA_20230624_083918

CYMERA_20230624_083841

CYMERA_20230624_083756

جواد مجابی شعر جواد مجابی کتاب جواد مجابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین