کد خبر: 23689 A

حضور متفاوت لیدی گاگا در ونیز

حضور متفاوت لیدی گاگا در ونیز

فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" به کارگردانی بردلی کوپر اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره‌ ونیز تجربه می‌کند.

ایران آرت: مسئولان برگزاری هفتادوپنجمین جشنواره فیلم «ونیز» اعلام کردند که فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» اولین تجریه کارگردانی بردلی کوپر، بازیگر نامزد چهار جایزه اسکار در بخش غیررقابتی این رویداد سینمایی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» که روز ۳۱ اوت ۲۰۱۸ و در سالن اصلی جشنواره فیلم ونیز رونمایی می‌شود، قرار است از ماه اکتبر از سوی کمپانی برادران وارنر به صورت عمومی اکران شود.

در این فیلم «بردلی کوپر» که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی مشترک و تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد در نقش یک موسیقیدان به نام «جکسون مِین» بازی می‌کند که با یک خواننده جوان و جویای نام به نام «الی» با بازی «لیدی گاگا» آشنا می‌شود و «جکسون» به او کمک می‌کند به رویایش که تبدیل شدن به خواننده‌ای بزرگ است برسد اما با موفقیت «الی» به تدریج رابطه شخصی آن‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

«ستاره‌ای متولد شده است» نسخه بازسازی شده فیلمی با همین نام محصول سال ۱۹۳۷ به کارگردانی «ویلیام اِی.ولمن» است که در آن سال نامزد شش جایزه اسکار بود و در نهایت اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و جایزه اسکار افتخاری بهترین فیلمبرداری را کسب کرد. این فیلم اولین اثر رنگی نامزد شده در شاخه بهترین فیلم در تاریخ جوایز سینمایی اسکار است.

هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز از ۲۹ اوت تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) ادامه خواهد داشت و امسال «گیرمو دل تورو» فیلمساز مشهور مکزیکی به عنوان رئیس داوران بخش رقابتی انتخاب شده است.

جشنواره فیلم ونیز لیدی گاگا بردلی کوپر ستاره ای متولد شده است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین