کد خبر: 12473 A

موفق ترین زنان هنرمند 2017 را ببینید/ جشن باشکوه "هارپربازار" در هتل کلاریج لندن

موفق ترین زنان هنرمند 2017 را ببینید/ جشن باشکوه "هارپربازار" در هتل کلاریج لندن

پنجشنبه شب دوم نوامبر و در جشن سی سالگی مجله هنری "هارپربازار" بریتانیا، موفق ترین زنان 2017 جهان در عرصه های مختلف هنری، از سوی این رسانه معتبر جهانی معرفی شدند.

ایران آرت: دوم نوامبر، مراسم جشن مجله قدیمی و معروف زنان جهان، "هارپربازار" برگزار شد.

مجله هارپر که از سال 1867 به عنوان یک رسانه کوچک عرصه مد، ماهانه در آمریکا منتشر می شد؛ اما اکنون منبع بزرگ هنری و معتمد برای فعالان حوزه های مختلف هنری و سیاست و به خصوص  زنان علاقه مند به مد و فشن در جهان به شمار می رود. به طوری که امروز، شعبات آن به 20 کشور دنیا هم گسترش یافته است.

هارپربازار بریتانیا اما در جشن سی سالگی خود؛ پنجشنبه شب دوم نوامبر، مراسم مجللی در هتل بزرگ کلاریج لندن برپا کرد؛ و همچون هر ساله با دعوت از هنرمندان سرشناس، از حوزه مد و سینما گرفته تا نویسندگان و ارباب جراید، آماده انتخاب موفق ترین زنان 2017 جهان در عرصه های مختلف هنری و به ویژه مد و فشن شد.

با ارائه بیانیه گردآورندگان این مراسم؛ که گویای زوایای پنهان و حرفه ای هارپربازار هم می باشد؛ به سراغ دوازده بخش جوایز سال 2017 از سوی این مجله تخصصی هنری می رویم.

هارپربازار : ما برنده های الهام بخش جوایز سالانه خود را، از نویسندگان تا هنرپیشه ها، طراحان و مدل ها جشن می گیریم. آنچه که آنها به اشتراک گذاشته اند، تعهد قاطع و حس عمیق خواهرخواندگی است  - ارزش هایی که ما را نیز در بازار سربلند نگه می دارد.-

 

بخش 1- خیرخواهی: کری مولیگان (carey Mulligan)

کری مولیگان، بازیگر بریتانیایی، به سبب حمایت مادی و معنوی اش از کودکان جنگ  این عنوان را بدست آورد.

جایزه خیرخواهی

بخش 2- دستیابی به موفقیت: برند "مولی گودارد" (Molly Goddard)

هارپربازار این برند را ستاره در حال رشد مد لندن خطاب کرده است.

دستیابی به موفقیت

بخش 3- مدل برتر سال:  اشلی گراهام (Ashley Graham)

گراهام، مدل آمریکایی، علاوه بر تنوع بسیار در طراحی های خود؛ به دلیل قدرت بالای سخنوری اش به ویژه در جریانات اعتراضات پس از انتخابات آمریکا حایز این عنوان شد.

مدل برتر سال

مدل برتر سال

بخش 4- طراح برتر سال: ماریا گرازیا چیوری (Maria Grazia Chiuri)

هارپربازار که این طراح معروف ایتالیایی را یک فمنیست پیشرو می خواند؛ به سبب کسب عنوان "مدیر خلاق" در کمپانی فرانسوی "دیور Dior" و درک بصری قابل تحسینش از ادبیات و هنر، او را طراح برتر 2017 نامیده است.

طراح برتر سال

بخش 5- کمک به هنر: یانا پیل(yana peel)

داوران این مراسم بر این باورند که "یانا پیل" از زمان مدیریت خود در گالری هنرهای مدرن "سرپنتین" در لندن؛ با تعهد به تنوع فرهنگی و به کارگیری توامان تکنولوژی و هنر، به ایده آل های بسیاری جامه عمل پوشانده است.

کمک به هنر

بخش 6: زن سال: روث نگا (Ruth negga)

این بازیگر اتیوپیایی_ایرلندی، سال گذشته با نقش آفرینی تاثیرگذار و به یادماندنی اش در فیلم سینمایی "Loving" و کسب نامزدی جایزه اسکار به عنوان زن برتر سال انتخاب شد.

هیئت انتخاب در این بخش، تمجید "مریل استریپ" بازیگر مطرح هالیوود، از "روث نگا" را هم، امتیازی بزرگ برای این انتخاب خود می شمارد.

زن سال

بخش 7- برند بریتانیایی: ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)

هارپربازار در مورد این انتخاب خود می گوید: از نظر استعداد و پایداری در حرفه، ویکتوریا بکهام، ستاره پاپ سابق، تحول فوق العاده ای داشته است. برند او اکنون به عنوان یک امپراتوری مد و زیبایی در جهان شناخته می شود.

برند بریتانیایی

بخش 8- الگو:  آدوا آبوا (Adwoa Aboah)

این مدل بریتانیایی متولد 1992 می باشد. او با فعالیت های اجتماعی خود به مانند یک راهبر برای دختران جوان بوده است. آبوا با به راه اندازی پلتفرمی آنلاین می کوشد تا همنسلان خود را از سوء استفاده های جنسی؛ افسردگی و مواد مخدر بر حذر دارد.

الگو

بخش 9- برترین بازیگر بریتانیایی: کیت وینسلت (kate winslet)

وینسلت هرگز از چالش دوری نجسته و همواره موقعیت خود را به عنوان یک گنجینه ملی، با نقش آفرینی های قدرتمند و تاثیرگذارش حفظ کرده است.

بازیگر سال

بخش 10- نماد بریتانیا: شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling)

رامپلینگ همواره تماشاچیان بالای 50 سال را غافلگیر کرده است. او همیشه جالب و جذاب بوده است.

نماد بریتانیا

بخش 11- نویسنده برتر: چیماماندا نگزی آدیچی (Chimamanda Ngozi Adichie)

رمان نویس و فمینیست نیجریه ای در حال حاضر در عرصه های مد و موسیقی نیز تاثیرگذار است؛ همانطور که در ادبیات، سیاست و حقوق زنان می کوشد.

نویسنده برتر

بخش 12- الهام بخشی: جودی فاستر (jodie foster)

 جودی فاستر از کودکی یک ستاره بود. با کسب جایزه اسکار هم یک قهرمان محسوب شد. او بیش از پنج دهه با مسئولیت های شهرت و محبوبیت با احترام رفتار کرده است. به گونه ای که همچنان به خانواده و دوستانش وفادار و بر اصول اعتقادی اش پایدار مانده است.

الهام بخشی

 

در ادامه تصاویری از جشن مجله هنری "هاربازار" را در هتل کلاریج لندن مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

هارپربازار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین