کد خبر: 13135 A

ببینید: حراجی زیبایی با این ستاره‌ها چه می‌کند؟ / وقتی دیگر از بارزترین مشخصه چهره خبری نیست

ببینید: حراجی زیبایی با این ستاره‌ها چه می‌کند؟ / وقتی دیگر از بارزترین مشخصه چهره خبری نیست

اگر بارزترین مشخصه چهره ستاره های مشهور هالیوودی را از آن ها بگیریم، چه ظاهری پیدا می‌کنند؟

ایران آرت: زیبایی و مشخصه‌های ظاهری هر فردی با دیگری متفاوت است و همین جزئیات، تفاوت انسا‌ها را ساخته و هر فردی را منحصر به فرد می‌کند.

این مساله در مورد تمامی جمعیت کره خاکی مصداق دارد و از جمله می‌توان به هنرپیشه‌ها و ستاره‌های هالیوودی اشاره کرد. برخی از این هنرمندان، ویژگی‌های خاصی روی صورت‌های‌شان دارد که بخشی از شهرت آن‌ها را نیز به خود اختصاص داده. به طور مثال می‌توان به فرم لب‌های «آنجلینا جولی» یا ابروهای بسیار پرپشت و ضخیم  «کارا دلوین» اشاره کرد که بسیار متفاوت به نظر می‌رسند.

بر این اساس، شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که اگر این ویژگی‌های بارز را از چهره هنرمندان حذف کنیم، چه تغییری در ظاهر آن‌ها ایجاد می شود؟ اگر دوست دارید بدانید، از شما دعوت می‌کنیم تصاویر فتوشاپی زیر را ببینید.

آنجلینا جولی

1

بارزترین ویژگی صورت آنجلینا جولی، لب های درشت اوست که یکی از دلایل زیبایی وی محسوب می شود. البته فرم معمولی لب ها نیز در زیبایی این هنرپیشه مشهور خللی ایجاد نکرده و همچنان جذاب به نظر می رسد.

کارا دلوین

2

مدل و هنرپیشه آمریکایی، کارا دلوین بدون ابروهای پهن و ضخیم خود بسیار جذاب تر به نظر می رسد. اگر چه ابروهای پهن وی، نوعی جذابیت طبیعی و خشن به صورتش بخشیده اند.

جولیا رابرتز

3

دهان بسیار گشاد جولیا رابرتز ویژگی اصلی چهره این هنرمند به شمار می رود. اما به لطف فتوشاپ می ببینید که لبخند او وقتی دهانش کوچک تر باشد، بسیار دلنشین تر از فرم اصلی صورتش خواهد بود.

بندیکت کامبربچ

4

کامبربچ خودش هم به شخصه در مورد صورت غیرمعمولی خودش شوخی های خنده دار می کند. در این تصویر مشاهده می کنید که با فتوشاپ، چانه، لب ها، چشم ها و فرم صورت وی کمی دستکاری شده اما باید بگوییم که چهره طبیعی این هنرپیشه بسیار بهتر از نسخه فتوشاپ شده است.

باربارا استرایسند

5

استرایسند یک بار به دلیل فرم بینی اش از بازی در یک فیلم کنار گذاشته شد. اما وی ثابت کرده که شکل ظاهری نمی تواند منکر استعداد ذاتی بازیگران باشد. البته بر اساس تصویر بالا، اگر وی بینی خود را عمل کند، ظاهر زیباتری پیدا خواهد کرد.

اسکارلت جوهانسون

6

یکی دیگر از هنرمندانی که لب هایش بارزترین ویژگی صورت وی به شمار می روند، اسکارلت ژوهانسون است. بدون شک فرم طبیعی لب ها بیشتر به چهره جذاب این هنرمند می آید.

ونسان کسل

7

بارزترین ویژگی صورت این هنرپیشه فرانسوی، چشمان وی است، نه برای زیبایی اش بلکه برای کاریزمایی که در خود دارد. با فتوشاپ، چشم ها، بینی و گوش های وی ویرایش شده اما تغییر چندانی در صورتش مشاهده نمی شود و در هر دو حالت، جذاب است.

ونسا پارادی

8

فاصله میان دندان های این هنرپیشه فرانسوی بیشتر از خود وی شهرت دارد. بدون این فاصله، شاید بتوان گفت که چندان بانمک نیست.

سیندی کرافورد

9

سوپرمدل مشهور آمریکایی یک بار تصمیم گرفته بود که بارزترین مشخصه زیبایی صورت خود که یک خال در گوشه لب هایش است را بردارد، اما منصرف شد. وی در هر دو صورت زیباست اما با حذف آن، دیگر نماد زیبایی خاص خود را روی صورتش ندارد.

جیمز مک آووی

10

با فتوشاپ، بینی مک آووی کوچک تر و چشم ها و لب هایش بزرگ تر شده اند. وی در هر دو صورت خوش تیپ به نظر می رسد.

آدرین برودی

11

ابروها و بینی بسیار بلند این هنرپیشه فرانسوی وقتی عوض شود، جذابیت غمگین و خاص صورت وی از بین می رود.

 

فروغ بیداری / روزیاتو

iranart

 

آنجلینا جولی جولیا رابرتز اسکارلت جوهانسون آدرین برودی جیمر مک آووی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین