کد خبر: 13230 A

یک نمایشگاه لباس برای آقایان/ مجموعه "تاچ دِ میوزیک" به نمایش در می‌آید

یک نمایشگاه لباس برای آقایان/  مجموعه "تاچ دِ میوزیک" به نمایش در می‌آید

صدف تحویل‌دارزاده مجموعه‌ای از لباس‌های مردانه را در گالری دنا به نمایش می‌گذارد.

ایران‌آرت: صدف تحویل‌دارزاده، هنرمندی است که در رشته طراحی صحنه و لباس تئاتر تحصیل کرده و تاکنون در چندین تئاتر، کنسرت موسیقی و فیلم سینمایی طراحی لباس انجام داده است.

او که تا به امروز، نمایشگاه‌های بسیاری در ایران و دیگر کشورها در زمینه مد و لباس برپا کرده است، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود  گفت: بیش از 14 سال است که دراین عرصه فعالیت می‌کنم. هر چند تحصیلاتم در زمینه طراحی صحنه و لباس برای سینما و تئاتر است ، اما تصور می کنم این دو مقوله جای چندانی برای بروز خلاقیت هنرمند ندارند، پس مدتی است تمرکز خود را روی عرصه مد و لباس گذاشته‌ام چرا که معتقدم حداقل طی 5 سال گذشته، این هنر صنعت در کشورمان رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و دارد.

او با اشاره به کسب تجربیات طراحی فانتزی درمد به ویژه در ادامه همکاری با رضا ثروتی در تئاتر "هملت" و همچنین طراحی لباس برای چند گروه موسیقیایی اظهار داشت: باتوجه به حضورم در چنین تجربیاتی، تصمیم گرفتم که نمایشگاهی در زمینه لباس آقایان با عنوان "تاچ دِ میوزیک" برپا کنم که تلفیقی از هنرهای مد، لباس، عکاسی و پرفورمنس است. تصور می کنم حوزه آقایان در بحث طراحی های فانتزی و خاص کمی در قیاس با بانوان مغفول مانده است.

تحویل‌دارزاده با اشاره به برپایی این نمایشگاه در گالری "دنیا" بیان کرد: سبک کاری من روی حدود 20 دست لباس برای نمایش دراین مجموعه به گونه‌ای بود که باید به سراغ یک گالری مختص نمایش لباس می‌رفتم و تصورم بر این است که ابعاد و سبک ساختاری این مجموعه با حوزه مد و پرفورمنس بسیار عجین است.

تحویل‌دارزاده با اشاره به اینکه مجموعه "تاچ دِ میوزیک" مختص آقایانی است که علاقه دارند خاص بپوشند و در محافل و مراسم گوناگون با لباس بر تن متمایز از دیگران باشند اظهار داشت: این نمایشگاه از روز 10 آذرماه در گالری "دنیا" برپا می‌شود و امیدوارم بازخوردهای پس از این رویداد به من کمک کند تا با بینشی نو، فعالیت و طراحی‌هایم را به سمت نیاز جامعه هنری آقایان ببرم.

 

 

گالری دنا طراحی لباس صدف تحویل‌دارزاده تاچ دِ میوزیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین