کد خبر: 13709 A

خوشتیپ‌های خیابان‌های دوبی را ببینید

خوشتیپ‌های خیابان‌های دوبی را ببینید

در حاشیه هفته مد دوبی، نمونه های جالبی از طرح های استایل خیابانی در این شهر به چشم آمد.

ایران‌آرت: در دهمین سال هفته مد دوبی، که اخیراً برگذار شد ، جدیدترین و مد روزترین طرح های استایل خیابانی با شرکت برند های معروف از جمله : گوچی، پرادا و آف وایت ، در سالن ها و خیابان های اطراف انجام مراسم ، در معرض نمایش قرار گرفتند. 

دوبی ، شهری است که در گوشه کنار آن ، زنان با پوشش هایی مطابق با آخرین طرح های دنیای مد در خیابان قدم میزنند و با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگ منطقه ، علاوه بر پوشاک رایج زنانه ، لباس های پوشیده تری نیز وجوددارند که از لحاظ زیبایی و به روز بودن با سایرسبک ها برابری می کنند و در دنیای مد جایگاه ویژه ای دارند.

به همین دلیل در فروشگاه های این شهر شما با لباسهای پوشیده فراوانی روبرو می شوید که حاصل تلاش طراحانی است که در همین فرهنگ ریشه دارند و بسیار باعث شگفتی است که چگونه با رعایت این نکات فرهنگی، لباس های زیبایی طراحی کنند که در دنیای مد ، حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

در هفته مد دوبی ، علاوه بر لباس ، جواهرات و آرایش چهره نیز از دیگر آیتم های مطرح بودند. یکی دیگر از نکات برجسته این شوی لباس، کت و شلوارهای بسیار شیک و خوش دوخت مردانه با تزئینات و لوازم جانبی زیبا از جمله کیف ، کفش ، عینک آفتابی و .... بود که توجه همه را به خود جلب کرد.

با هم نگاهی به طرح های ارائه شده در این رویداد می‌اندازیم .

منبع: مد و پوشاک

 

هفته مد دوبی استریت استایل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین