کد خبر: 15645 A

جذاب‌ترین فوتبالیست‌های دو دهه اخیر/ از مالدینی و دل‌پیرو تا CR7 و کاکا

جذاب‌ترین فوتبالیست‌های دو دهه اخیر/ از مالدینی و دل‌پیرو تا CR7 و کاکا

برنامه این هفته «فوتبال 120» شبکه ورزش سئوال پیامکی خود را به بهانه حضور پائولو دیبالا در هفته مد میلان به جذاب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال جهان اختصاص داده است.

ایران‌آرت: ستاره آرژانتینی یوونتوس که در دو دنیای توپ گرد و فشن پا جای پای بزرگان گذاشته، تازه‌ترین مهمان هفته مد میلان بود و در کنار جذاب‌ترین مدل‌های دنیا، روی صحنه آمد و به شیوه آنها مقابل چشم‌های دوستداران فشن قدم زد اما پیش از او برخی بازیگران سرشناس دنیای فوتبال هم در این عرصه حضور داشته‌اند؛ از جمله پائولو مالدینی که از همان ابتدا دولچه اند گابانا تبلیغ می‌کرد تا کریستیانو رونالدو که برند خودش را دارد.

حالا اگر شما بخواهید از میان گزینه‌های فوتبال 120 یکی را به عنوان جذاب‌ترین بازیکن دنیای فوتبال در دو دهه اخیر برگزینید، به کدام رای می‌دهید؟ با این توضیح که طبیعی است سهم ایتالیایی‌های همیشه‌جذاب و خوش‌پوش در این فهرست بیش از دیگران باشد؛ چهره‌هایی که شاید ابتدا برای فعالیت در دنیای مد خلق شده‌اند اما از سر اتفاق سری به مستطیل سبز زده و سال‌ها در آن مانده‌اند.

دیوید بکام، جان‌لوییجی بوفون، جرارد پیکه، الساندور دل‌پیرو، پائولو دیبالا، کریستیانو رونالدو، کاکا، فابیو کاناوارو و پائولو مالدینی 10 گزینه فوتبال 120 هستند که دوستداران فوتبال و فشن می‌توانند به آنها رای بدهند.

البته در کانال تلگرامی برنامه عادل فردوسی‌پور چند گزینه دیگر هم معرفی شده‌اند که می‌توانستند به فهرست اصلی راه یابند؛ میشاییل بالاک، خامس رودریگز، سرجیو راموس، ژابی آلونسو، فرانچسکو توتی، آندرا پیرلو و...

دولچه و گابانا رونالدو مهدی فروتن دیبالا مالدینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین