کد خبر: 16797 A

جی جی حدید سوپر مدل با طرح‌های و نقش‌های شاداب / رونمایی از کالکشن بهار 2018 آنا سویی در هفته مد نیویورک / عکس

جی جی حدید سوپر مدل با طرح‌های و نقش‌های شاداب / رونمایی از کالکشن بهار 2018  آنا سویی در هفته مد نیویورک / عکس

با توجه به آنچه در هفته‌های مد اخیر شاهد بوده‌ایم، بهار 2018 جشنواره نقوش و طرح‌های سرزنده و شادابی خواهد بود که اشکال مختلف گل‌ها سهم بسزایی در آن خواهند داشت.

ایران آرت: طرح های آنا سوئی ( طراح برجسته مد و جزو پنج نماد مد در دهه اخیر ) هرگز خسته کننده و عادی نیستند. او عاشق رنگ های شاد وسبک و استایل رمانتیک است . او در این مجموعه ، به دورانی بازگشته است که شادی و افکار مثبت، بخش تفکیک نشدنی زندگی روزمره بود. 

به گزارش سایت مد و پوشاک، هفته مد نیویورک با رونمایی از کالکشن جدید آنا سوئی برگزار شد که منبع الهام آنا سویی در طراحی این کلکسیون، تاریخ بوده است که بر دیدگاه های متفاوتی متمرکز می باشد.

اولین چیزی که بر فرایند خلاقانه طراحی او تأثیر گذاشت، مستندی درباره خواهران برونته بود و دومین موضوع الهام بخش ، بازدید او از نمایشگاهی در موزه هنر و طراحی نیویورک در ارتباط با صنعت مد و صنایع دستی مربوط به دهه 60 و 70 میلادی در امریکا موسوم به جنبش هیپی ها بود. 

اقتباس از طرح ها و نقوش شاد و شوخ طبعانه این نمایشگاه، به وضوح در طراحی مجموعه اخیر آنا مشهود است. 

بیشتر پارچه ها در این کلکسیون، از جنس حریر و ابریشم خالص هستند. و پارچه های توری در رنگ های روشن که از ملزومات مهم استایل بوهمیایی ( سبک رایج در دهه 60 و 70 میلادی در اروپا پر از طرح و رنگ و گشاد و چین دار با شعار دوستی با طبیعت) از دیگر آیتم های اصلی این نمایش بودند.

زیورآلات چشم نواز و زیبا بویژه گردن بند های بلند ساخته شده از مهره های رنگین ، با اقتباس از استایل هیپی بخش مهم دیگری از طراحی این مجموعه را تشکیل می دهند .

سوپر مدل 22 ساله جی جی حدید، افتخار شروع این نمایش را داشت. او به همراه مدل مذکر، متیو سینا او، با لباس هایی هم رنگ و هم نقش در راه روی مخصوص این رویداد گام برداشتند.

با توجه به اینکه ، تنوع در آثار آنا، حرف اول را می زند. جدا از مدل های طراز اول و سرشناس، او از انواع مدل ها با تفاوت های مختلف در زمینه سن، وزن و جنس در این رویداد بهره برده است که این امرناشی از حمایت همه جانبه او از تغییراتی می باشد که در سال های اخیر در صنعت مد و مدلینگ شاهد بوده ایم.

یکی دیگر ازجنجالی ترین بخش های این مجموعه، آرایش پر زرق و برق چشم ها (دو خط براق در بالا و پایین پلک ها) بود که ظاهری شوخ طبعانه و در عین حال زیبا به مدل ها بخشیده بود. همچنین، نقاشی یک گل برروی گونه بیشتر مدل ها بر این شوخ طبعی تأکید داشت. 

آنا بعد از سی سال ، سابقه حضور در صنعت مد، همیشه حرفی برای گفتن دارد و با طرح های شاداب و سرزنده خود همواره مورد توجه مخاطبان این صنعت بوده است. مجموعه اخیر او در هفته مد نیویورک، بدون شک ، طعم و مزه متفاوتی به دنیای مد در بهار و تابستان 2018 خواهد افزود.

2

3

4

5

6

جی جی حدید آنا سوئی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین