کد خبر: 17023 A

ببینید: تازه‌های گوچی، دولچه و گابانا در هفته مد میلان

ببینید: تازه‌های گوچی، دولچه و گابانا در هفته مد میلان

میلان ناب‌ترین استایل ایتالیایی خود را به نمایش گذاشته است.

ایران آرت: به گزارش سایت مد و پوشاک، هفته مد نیویورک ، همواره به دلیل حضور ستاره های سرشناس دنیا و هفته مد لندن از نظر طراحی های قدرتمند و ساختارشکن ، زبانزد بوده و از اهمیت بسیاری برخوردارند و هفته مد میلان ، معمولاً از جایگاهی بین این دو برخوردار است .

اما امسال ، میلان پیشاپیش همه گام برداشت و ناب ترین استایل ایتالیایی خود را به نمایش گذاشته و همه مخاطبان را به شگفتی واداشت. میلان نقطه عطف تمام رویداد های دنیای مد در این فصل بود. برند های فاخر ایتالیایی از ورساچه و دولچه اند گابانا گرفته تا گوچی و جورجیو آرمانی ، چون ستاره هایی تابناک در آسمان هفته مد میلان می درخشیدند. 

گوچی ، نمایش خارق العاده ای با لباس هایی آراسته به تزئینات زیبا و دارای جزئیات بسیار که در فضایی مملو از مجسمه های باستانی برگذار کرد که یادآور رویدادهای خاص و به یاد ماندنی این برند در گذشته و نوید بخش آینده ای روشن و تدوام موفقیت این برند لوکس است. 

دولچه اند گابانا با استفاده از آیتم های روزمره و تبدیل آنها به شاهکار های هنری ، حیرت همگان را برانگیخت . 

سربند های حیرت انگیز و بی نظیری که دو طراح سرشناس این برند ، استفانوگابانا و دومینیکو دولچه در کمال ظرافت و زیبایی طراحی کرده اند ، در هماهنگی مطلق با لباس های فاخر این مجموعه برای بهار و تابستان 2018 هستند. 

دوناتلا ورساچه ، با بخش ویژه پایانی نمایش خود که در تکریم برادر فقید خود جیانی ورساچه ، طراح افسانه ای این برند و با حضور سوپر مدل ها و الهه های هم دوره او مثل کارلا برونی، سیندی کرافورد، نووامی کمپل، کلودیا شیفر و کلودیا کریستنسن ، برگذار شد، خود را در کانون توجه رسانه ها و حاضران قرار داد .

تلألو لباس های طلائی این ستاره ها که با شکوه تمام ، در صحنه حاضر شدند ، روزهای درخشان گذشته را به خوبی خاطر نشان میساخت . 

این مجموعه بهار و تابستان 2018 ، بازتابی از طرح های خارق العاده سال ها تلاش طراحان این برند فاخر بود.
 

 

هفته مد میلان دولچه و گابانا هفته مد پاریس گوچی هفته مد نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین