کد خبر: 17123 A

ببینید: جدیدترین زیورآلات جذاب برند بولگاری

ببینید: جدیدترین زیورآلات جذاب برند بولگاری

برند بولگاری از کلکسیون جدید "مارهای خفته" رونمایی کرد.

ایران آرت: کلکسیون شناخته شده برند بولگاری تحت عنوان مارپیچ Serpenti بولگاری یکی از معروف ترین کلکسیون هایی است که این برند جواهر سازی به تا به امروز به بازار عرضه کرده است. برند بولگاری سابقه ی طولانی ای در طراحی و تولید زیورآلات دارد و بدون شک برای جلب رضایت مشتری های خود،همواره تلاش کرده است. به همین سبب است که ما هر ساله شاهد طرح های جدیدی از این برند هستیم. اما هدف از این مقاله بررسی یکی از معروف ترین کلکسیون های این برند و تغییرات آن در سال ۲۰۱۸ است.

به گزارش مجله شمرون، بیش از ۱۳۳ سال است که برند معروف و پرطرفدار بولگاری توانسته است با طراحی های خاص زیورآلات خود، استایلی خاص را تحت نام خود به عموم معرفی کند. این برند به معرفی این استایل بسنده نکرده و هر ساله با تغییراتی حساب شده، به گونه ای که حس و حال اولیه ی طرح ها حفظ شوند، توانسته است طرفداران خود را شگفت زده کند. این برند جواهر سازی ایتالیایی هم اکنون گنجینه ای ارزشمند از طرح ها و ایده های جدیدی دارد که می تواند به وسیله ی آن ها دنیا را مسحور محصولات خود کند. یکی از معروف ترین طرح هایی که این برند همواره به آن وفادار بوده است، طرح مارپیچ بولگاری است.

این طرح برای اولین بار و در سال ۱۹۴۰ میلادی در ساعت های بولگاری ظاهر شد. در طول زمان با تغییرات اندک، این برند توانسته است طرفداران ساعت های مارپیچ بولگاری را راضی نگه داشته و همواره آن ها را هیجان زده کند. امسال، بار دیگر ساعت های مارپیچ بولگاری با اندکی تغییرات به بازار عرضه شده اند. ساعت های مارپیچ شکلی که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهند شد، طرحی زیبا از مارهای دوسر است که با سنگ های قیمتی مانند زمرد سبز تزیین شده اند.

در زیر جدید ترین طرح های ۲۰۱۸ ساعت های بولگاری را مشاهده میکنید.

vTVZwYoW0I36

vgeqT7JUygyn

JFwEiRbxKH8Q

uY8LFuHszvox

g5qRXoOIKrcc

61Y6GdxzUKeD

3sDhu3VOYLBg

ساعت برند بولگاری دستبند بولگاری مارهای خفته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین