کد خبر: 17333 A

رونمایی از روسری ورزشی نایک در هفته مد دوبی / عکس

رونمایی از روسری ورزشی نایک در هفته مد دوبی / عکس

طراح سرشناس عربستانی در هفته مد دوبی از روسری ورزشی نایک رونمایی کرد.

ایران آرت: به گزارش مد و پوشاک، مشاعل الراجحی، یکی از سرشناس ترین طراحان مد از عربستان سعودی می باشد. او ستاره نو ظهوری است که روز به روز از شهرت جهانی بیشتری برخوردار می شود.

اساس کار او بر تلفیق سنت و مدرنیته استوار است. او در هفته مد دوبی با مجموعه بهار 2018 شرکت داشت. 

مشاعل در این رویداد با رونمایی از روسری ورزشی نایک برای اولین بار ، که اقدامی غیر منتظره بود ، تعجب همگان را برانگیخت و به همه ثابت کرد که دنیای مد ، متعلق به همه است. البته برند ورزشی نایک، از چند ماه گذشته سابقه طراحی لباس های ورزشی مخصوص زنان محجبه در مسابقات بین المللی وزنه برداری و پاتیناژ را دارد.

در تکریم همکاری مشاعل و نایک ، تمام مدل ها ، کفش ورزشی سفید این برند را به پا داشتند و این طراح با درج لغت qiada بر روی کفش های ورزشی به معنی رهبری، مراتب قدردانی خود را از تلاش و همکاری نایک ابراز داشته است. 

این طراح با گنجاندن بسیاری از آیتم های ورزشی در این مجموعه و نیزبا الهام از لباس های عربی و تلفیق آنها با عناصر مدرن ، برای بهار 2018، لباس هایی راحت، گشاد و در رنگ های خنثی طراحی نموده است که تحسین مخاطبان را برانگیخت. 

کلسیون بهاره او شامل پوشاک مردانه و زنانه میباشد که نمایانگر سبک و استایل همیشگی اوست و همه لباس ها علی رغم داشتن ظاهری ساده و معمولی، بسیار شیک و جذاب هستند. رنگ های غالب این مجموعه سورمه ا ی و سفید است. 
















هفته مد دوبی نایک مشاعل الراجحی روسری ورزشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین