کد خبر: 17375 A

حماسه کوهستانی، جنیفر لوپز افغانی ملکه زیبایی انگلستان/ تصاویر

حماسه کوهستانی، جنیفر لوپز افغانی ملکه زیبایی انگلستان/ تصاویر

حماسه کوهستانی اولین و تنها زن مسلمانی است که به عنوان ملکه زیبایی انگلستان انتخاب شده است.

ایران آرت: حماسه کوهستانی مدل بریتانیایی و افغانستانی است که سال 2005 توانست لقب ملکه زیبایی انگلستان را از آن خود کند و اکنون نیز بعنوان مدل و اینفلوئنسر فعالیت می‌کند. او به دلیل شباهت چهره خود به جنیفر لوپز به جنیفر لوپز افغانستان مشهور شده است. 

حماسه کوهستانی 4

او در سن 18 سالگی در 3 سپتامبر 2005 پس از رقابت دو روزه در المپیا تئاتر لیورپولگ از بین 40 مسابقه‌ دهنده به عنوان ملکه زیبایی انگلستان انتخاب شد. 

حماسه کوهستانی 8

حماسه همچنین پس از این مسابقه درسال 2006 در مسابقه دوشیزه دنیا شرکت کرد و به دوره نیمه‌نهایی راه یافت. حماسه از سوی "خانه مد آسیا" لقب دوشیزه مایا را گرفت.

حماسه کوهستانی 5

کوهستانی بعنوان فردی سبزه در پوششی در پارچه ابریشمی کرمی رنگ و جامه ابریشمی برنده شد. او بعد ها گفت در وقت برنده شدن آن‌قدر شوکه نشده بودم چون روی خودم اعتماد داشتم اما هنوز هم شما نمیتوانید تصور کنید که همان حالت بر شما اتفاق بیفتد. او اکنون نیز بعنوان مدل و اینفلوئنسر فعالیت می‌کند.


حماسه کوهستانی 10

حماسه در مسابقه انتخاب ملکه زیبایی انگلستان بر دختر مسلمان دیگری به نام سارا مندلی که 23سال داشت پیشی گرفت. به گزارش پارس ناز سارا نیز از بخت‌های این مسابقه بود، اما “شورای مسلمانان شهر لیورپول” به این دلیل که شرکت کنندگان در رقابت های ملکه زیبایی در مراحلی باید لباس های نیمه لخت بپوشند وی را از ادامه مسابقه باز داشتند.

حماسه کوهستانی 2

کوهستانی در دسامبر 2005 از در مسابقه دوشیزه جهان به نمایندگی از انگلستان شرکت کرد اما باوجود انتخاب بعنوان یکی از بهترین ها نتوانست به دور نیمه‌ نهایی راه پیدا کند.

حماسه کوهستانی 3

مدلینگ حماسه کوهستانی ملکه زیبایی انگلستان
نظرات خوانندگان
  • لاله
    پاسخ

    ای جونم ایشون از تاجیک های افغانستان هستند و ایرانی اصیل محسوب میشن

  • علیرضا
    پاسخ

    تاجیک ها آریایی اصیل هستند و این خانم هم آریایی محسوب میشه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین