کد خبر: 17618 A

ببینید: مردان جذابی که شیک‌ترین کت و شلوارها را می‌پوشند

ببینید: مردان جذابی که شیک‌ترین کت و شلوارها را می‌پوشند

این مردان جذاب به ما نشان می‌دهند که چطور جالب ترین کت و‌ شلوار ها را بپوشیم.

ایران آرت: هرکس فرمول مخصوص خود را برای لباس پوشیدن پیدا کرده است. مردان جذابی وجود دارند که سبک لباس پوشیدن شان از گذشته تا به حال به همان شیوه باقی مانده است و ما می‌توانیم از سبک لباس پوشیدن آن‌ها نکات زیادی را بیاموزیم. این آقایان به ما نشان می‌دهند که چطور جالب ترین کت و‌ شلوار ها را بپوشیم. جهت آشنایی با جالب ترین کت و شلوار های دنیا بر تن مردان جذاب عرصه هنر و سیاست با ما همراه باشید.

۱. جِیک جیلنهال (  Jake Gyllenhaal )

جک جیلهنال         

سبک های کت و شلوار های جالب جیک سبک تیپ های رسمی و شیک است. سبکی خاص و مختص تیپ و استایل خود . این سبک جالب  منحصر به فرد بودن وی را در نقشش بیان میکند .

۲. کِلِمِنس چیک ( Clemens Schick )

چیک

کِلِمِنس چیک همیشه شیک است. او ظرافت را با جلوه‌ی بریتانیایی لباس هایش سِت می‌کند. کِلِمِنس چیک،‌ جالب ترین کت و شلوار هایش  را به‌صورت سنتی و دست‌دوز، از ساویل رو ( Savile Row ) تهیه می‌کند. بدنش شبیه داربستی است که تنها کت‌وشلوار برازنده‌ی آن است. هرگز دور ازذهن نیست که این سِت، فرم بدن را آن‌گونه که هست می‌پوشاند. 

۳. جاستین ترودو ( Justin Trudeau )

جاستین ترودو

  جاستین ترودو، نخست وزیری است که به‌ عنوان یک سیاستمدار، پوشش متفاوتی دارد. سِت او کاملاً برازنده‌اش است. نخست‌وزیر کانادا، جاستین ترودو گواه این مدعاست که یک کت‌ و شلوار مناسب، بخاطر ویژگی‌های خودش خوب به‌نظر می‌رسد. او از معدود سیاستمدارانی است که با جالب ترین کت‌ و شلوار خوش‌ پوش جلوه می‌کند، زیرا این موضوع به شخصیت او هم مربوط می شود. اول شخصیت است و  بعد بقیه‌ی چیزها به کار ،دانش و جزئیات مربوط می‌شود. 

۴.  اِدی رِدمین (  Eddie Redmayne  )

ادی رمین

اِدی رِدمین در سبک لباس پوشیدنش از پارچه‌های طرح‌دار استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید نحوه‌ی سِت پوشیدن را بیاموزید، اِدی رِدمین را الگوی خود قرار دهید. این بازیگر بریتانیایی مدتی طولانی است که از لباس‌های رایج دو طرف دکمه‌دار ( double breasted ) استفاده می‌کند. راز او این است که به‌ندرت لباس تک‌رنگ می‌پوشد،‌ اما همیشه لباس‌هایش خیره‌کننده، کلاسیک و طرح‌دار هستند. معمولاً پارچه‌ لباس‌های او طرح‌های دایره‌ای ریز ( polkadots ) و چهارخانه‌ی ریز ( glencheck ) دارند.

۵.  یوهانس هوبل ( Johannes Hubel )

یوهانس هوبل

یوهانس هوبل نکته‌ی مهم درخوب لباس پوشیدن را، پیدا کردن یک خیاط خوب می‌داند. یوهانس هوبل دوباره به سبک کلاسیک شور و اشتیاق بخشید. اگر خلاصه بگوییم، ‌او سِت مناسب خودش را پیدا کرده است، ترجیح می‌دهد که سِت سه تیکه با جلیقه بپوشد و نسبت به خط برش لباس‌هایش بسیار حساس است و به همین خاطر است که هیچ‌وقت جدا از پوشش خودش به‌نظر نمی‌رسد. 


آنسل الگورت

این سِت کت و شلوار  به این بازیگر اقتدار می‌دهد. برای یک مرد جوان که می‌خواهد حرفه‌ای به‌نظر برسد، ‌انتخاب بدی نیست.پوشیدن کت‌وشلوار در سن زیر سی سالگی ممکن است باعث عدم تأیید فرد ‌شود. اما این بازیگر، آگاهانه از این عدم تأیید دوری می‌کند. او کت‌ و شلوارهایش را با نظم و دقت بسیار انتخاب می‌کند و به جزئیات پوشش مانند : طول قد مناسب برای شلوار، بسیار اهمیت می‌دهد. برش کت‌شلوارهای او بسیار متناسب با فرم بدن وی، اما زیاد جذب نیستند. بخصوص، استفاده از یقه‌ی پهن نیز در القای حس قدرت و اقتدار این مرد جوان مؤثر است.

۷. جرارد  باتلر ( Gerard Butler )

جرارد باتلر

اگر مجبور به نشان دادن مردانگی  ( masculinity ) در فرهنگ لغت باشیم جرارد باتلر انتخاب ماست. این بازیگر اسکاتلندی به هر کت و‌شلواری تشخص می‌بخشد. او همه را تحت‌ الشعاع قرار می‌دهد و از همه جلوتر است و این تنها به این دلیل است که قبل از کار روی سبک یا بدن خودتان، روی شخصیتتان کار کنید، در این صورت است که کت‌شلوار برازنده‌ی شما می‌شود و موفق خواهید بود. این نکته را باور کنید

۸. میلز  پلِیت (  Miles plate)

میلز پلیت

میلز پلیت(  بازیگر ) در فشن شو نیویورک که کت‌شلواری با دکمه‌ی دوطرفه از برند BOSS پوشیده است. میلز پلیت با پوشیدن بافت یقه‌دار ( turtleneck sweater ) ، سِت پاییزی مناسب را به ما نشان می‌دهد. به‌جای بافت یقه‌دار از پلیوری که یقه‌اش یک زیپ درشت ( troyer pullover with XXL zipper ) ‌ دارد هم ، می‌توان استفاده کرد. نکته‌ی قابل توجه این است که پیراهن و کراوات در زمستان استفاده نمی‌شوند.

۹. رایان  گوسلینگ ( Ryan Gosling )

رایان گوسلینگ

رایان گوسلینگ سبکی ساده در پوشش دارد، ترفند او این است که از کراوات استفاده نمی‌کند و دکمه‌های پیراهنش را تا بالا می‌بندد. دلیل این‌که رایان گوسلینگ خیلی خوب و بامزه است به شخصیت و پوشش  برمی‌گردد. تفکر او در پوشش به این صورت است که از کت‌ شلوارهای جالب تک‌ رنگ استفاده می‌کند و این موجب شناخته شدن  وی  به عنوان فردی است که از جالب ترین کت و شلوار  های روز استفاده میکند ، مثلاً از رنگ‌های آبی روشن یا سبز- قهوه‌ای که آن‌ها را با جزئیات هیجان‌انگیز آراسته می‌کند و گاهی هم همه‌ی این‌ها را رد می‌کند و نادیده می‌گیرد. او گاهی کراوات نمی‌بندد و دکمه‌های پیراهنش را تا بالا می بندد و گاهی از یک کراوات درکنار یک سنجاق بزرگ نقره‌ای استفاده می‌کند.

جاستین ترودو جیک جیلنهال کت و شلوار ادی ردمین کلمنس چیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین