کد خبر: 20371 A

ببینید: پردرآمدترین سلبریتی‌ اینستاگرام / مدل جوان بالاتر از بیانسه

ببینید: پردرآمدترین سلبریتی‌ اینستاگرام / مدل جوان بالاتر از بیانسه

کایلی جنر بالاتر از بیانسه، پردرآمدترین سلبریتی جهان در اینستاگرام است و با هر پست اینستاگرامی پول گزافی به حساب او واریز می‌شود.

ایران آرت: این روزها شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام دیگر فقط محلی برای سرگرمی و به اشتراک‌گذاشتن لحظات شاد و غمگین زندگی نیست و خیلی‌ها از آن به پول‌های کلان می‌رسند، مخصوصاً سلبریتی‌ها و چهره‌های ورزشی.

به گزارش ایران آرت، کایلی جنر 20 ساله که بیش از 108 میلیون فالور در اینستاگرام دارد، ارزشمندترین اینفلوئنسر این شبکه اجتماعی نامیده شده است.

kylie-jenner

کایلی یکی دیگر از چهره‌های سرشناس خاندان معروف کارداشیان است. او در سن کم ازدواج کرده و به خاطر تولد فرزندش مدتی است از اینستاگرام فاصله گرفته ولی همچنان بیشترین درآمد را از این شبکه اجتماعی کسب می‌کند.

رسانه بریتانیایی مترو گزارش داده که هر پست کایلی یک میلیون دلار ارزش دارد.

یک شرکت تحلیل رسانه‌ای گفت این ستاره به برندی غیر قابل انکار تبدیل شده و در زمینه بازاریابی تأثیرگذار به مراحلی دست یافته که بسیاری افراد خبره به آن نمی‌رسند.

کایلی جنر

تجارت خاندان کارداشیان-جنر باعث شده کایلی هم در این زمینه فعال باشد ولی او تنها یک دختر 20 ساله است و جز مدلینگ و تبلیغات کاری انجام نمی‌دهد. با این حال زیبایی و شهرتش باعث شده نام او به یک برند تبدیل شود.

کایلی جنر بالاتر از بیانسه، پردرآمدترین سلبریتی جهان در اینستاگرام است و با هر پست اینستاگرامی پول گزافی به حساب او واریز می‌شود. کایلی روی هم رفته در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک 156 میلیون فالور دارد و از این حیث موفق‌ترین سلبریتی جوان دنیا به حساب می‌آید. 


کایلی جنر

بیانسه مدلینگ کایلی جنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین