کد خبر: 20764 A

ستاره تیم ملی فوتبال مدل شد / عکس

ستاره تیم ملی فوتبال مدل شد / عکس

علیرضا جهانبخش سفیر شامپو کلییر در ایران و خاورمیانه شد.

ایران آرت: علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی آلکمار فصلی رویایی را سپری کرد و موفق شد آقای گل لیگ هلند شود. جهانبخش که از مدتی قبل سفیر شامپوی کلییر در ایران و خاورمیانه شده بود، در نشستی خبری  در این خصوص شرکت کرد. 

به گزارش شهروند، اوزگور کولوکفاکی، مدیرعامل شرکت یونیلیور ایران پس از خوشامدگویی به اصحاب رسانه، اظهار داشت: «اعتمادبه‌نفس و روحیه قهرمانانه علیرضا جهانبخش گواهی است بر عملکرد قهرمانانه برند کلییر و شعار «دلیلی برای پنهان‌شدن نیست». علیرضا جهانبخش مناسب‌ترین گزینه برای معرفی برند کلییر است، چراکه موهای سالم و خوش‌حالت جهانبخش، نشانگر همان پیام برند و از میدان به دربردن شوره‌هاست.»

به ‌گفته اوزگور کولوکفاکی، علیرضا جهانبخش کلییر را انتخاب کرده، زیرا به موهایش اهمیت زیادی می‌دهد و او باور دارد که انتخاب شامپوی مناسب بسیار مهم است. 

در ادامه این نشست خبری، علیرضا جهانبخش، سفیر برند کلییر اظهار کرد: هدف کلییر این است که این اعتمادبه‌نفس را در میان جوانان ترویج دهد که بتوانند بی‌هیچ ترسی از قضاوت دیگران وارد اجتماع شوند و توانایی‌هایشان را نشان دهند و این همان چیزی است که من دوست دارم هم‌سن‌وسال‌های خودم را در جهت رسیدن به آن تشویق کنم. نترسید و نگذارید ترس از قضاوت بقیه، شما را عقب براند. چالش‌ها را قبول کنید و به دنیا نشان دهید که چگونه درمورد شما بیندیشند.

photo_2018-05-16_00-42-59 (2)

علیرضا جهانبخش شامپو کلیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین