کد خبر: 2111 A

جذاب‌ و گران‌ترین مانکن دنیا/عکس‌ها

جذاب‌ و گران‌ترین مانکن دنیا/عکس‌ها

صنعت مد، مدیون افراد بزرگی است. طراحان، مدل‌ها، سردبیران مد، تصویرسازان مد و عکاسان همگی در کنار هم باعث پیشرفت صنعت مد شده و روی آن تاثیر زیادی داشته‌اند.

ایران‌آرت: صنعت مد، مدیون افراد بزرگی است. طراحان، مدل‌ها، سردبیران مد، تصویرسازان مد و عکاسان همگی در کنار هم باعث پیشرفت صنعت مد شده و روی آن تاثیر زیادی داشته‌اند.

ممکن است نام برندها، مدل‌ها و افراد معروفی را که در دنیای مد فعالیت دارند بدانیم؛ اما شاید بهتر باشد بدانیم چرا و چگونه این افراد روی مد تاثیر گذاشته‌اند. در اینجا به معرفی یکی از تاثیرگذاران دنیای مد و مرور زندگی او می‌پردازیم؛ دیوید گاندی، یکی جذاب‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مدل‌های دنیا.

دیوید گاندی

دیوید جیمز گاندی، مدل بریتانیایی،‌ در ۱۹ فوریه ۱۹۸۰ در شهر اِسِکس، واقع در شرق انگلستان به دنیا آمد. بعد از این‌که در سال ۲۰۰۱ در یک رقابت تلویزیونی برنده شد، به دنیای مدلینگ راه پیدا کرد. در دنیای مد که پر از افراد لاغر بود، بدن عضلانی دیوید گاندی توجه طراحان مد ایتالیایی، دُلچه و گابانا را جلب کرد. از آن پس به‌عنوان سفیر این برند فعالیت کرده و در کمپین‌های مختلف مد حضور داشته است. او به‌عنوان جذاب‌ترین و یکی از گران‌ترین مدل‌های دنیا شناخته می‌شود.

دیوید گاندی

زندگی حرفه ای

دیوید گاندی، هنگامی‌که جوان‌تر بود، علاقه داشت دامپزشک شود اما نمرات او در دوران مدرسه نمرات بالایی نبودند. بعد از این‌که وارد دانشگاه شد، با مجله‌ی (Auto Express) شروع به همکاری کرد.  قبل از این‌که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شود، هم خانه‌اش بدون این‌که به دیوید اطلاع بدهد او را در یک مسابقه‌ی تلویزیونی مدلینگ ثبت‌نام کرد. روز ۲۷ ژوئن ۲۰۰۱، دیوید ۲۱ ساله در این مسابقه برنده شد و علاوه بر جایزه‌ی مسابقه ، توانست قراردادی هم با یک آژانس مدلینگ امضا کند. گاندی در سال‌های ابتدایی فعالیت، با کمپانی‌های بزرگی ازجمله زارا، هوگوباس، اچ اند ام و ماسیمو دوتی همکاری کرد. در سال ۲۰۰۶، زمانی‌که همه‌ی مدل‌های کت واک‌ها لاغر بودند، اندام ورزیده و قد بلند دیوید گاندی، توجه طراحان مطرح ایتالیایی دُلچه و گابانا را جلب کرد و آن‌ها تصمیم گرفتند از او به‌عنوان مدل کت واک‌ها و کمپین‌هایشان استفاده کنند. او تا شش سال با مدل های معروفی مانند اسکارلت جوهانسون، ژیزل بوندشن و نائومی کمپبل و مدل‌های مردی از جمله تونی وارد و آدام سِن کار کرد. از جمله کمپین‌هایی که باعث معروفیت دیوید گاندی شدند می‌توان به کمپین تبلیغاتی عطر Light Blue، از برند دُلچه و گابانا در سال ۲۰۰۷ اشاره کرد که بیش از ۱۱ میلیون بازدید داشت و یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ در میدان تایمز را به خود اختصاص داده بود. این حرکت برند دُلچه و گابانا، قدم بزرگی برای دیوید گاندی به سوی موفقیت بود. او در سال ۲۰۱۰ برای بار دوم و در سال ۲۰۱۴ در ورژن سوم این کمپین تبلیغاتی شرکت کرد. در سال ۲۰۱۰ از گاندی دعوت شد تا در دانشگاه آکسفورد سخنرانی کند. او درباره‌ی اهمیت مد مردان و هرآن‌چه در سال‌های فعالیتش تجربه کرده بود، سخنرانی کرد. همچنین در سال ۲۰۱۱ سفیر رسمی لاین مردان در London Collenction شد.

دیوید گاندی

دیوید گاندی در london collection

او تنها مدل مردی است که همراه کیت ماس و نائومی کمپبل در مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد. در همان سال عکس دیوید گاندی روی ۱۶ مجله چاپ شد و از او به‌عنوان یکی از تاثیرگذار‌ترین افراد لندن در مجله‌ی Evening Standard  یاد شد. در سال ۲۰۱۴، گاندی در لاین لباس زیر و لباس خواب برند مارکس اند اسپنسر، تحت عنوانGandy for Autograph به‌عنوان مدل و طراح شرکت کرد که به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های این برند تبدیل شد. در سال ۲۰۱۵، لباس‌های شنا نیز به این مجموعه اضافه شد و لباس‌های این کلکسیون به سرعت به فروش می‌رفت. دیوید گاندی به همراه کارمن دلورفیس و ایزابل فونتانا، فروشگاهی را در مکزیکو سیتی افتتاح کردند. در سال ۲۰۱۶، برند مارکس اند اسپنسر همکاری خود را با دیوید گاندی در همین لاین لباس‌های زیر و شنا گسترش دادند و در پایان سال ۲۰۱۶، دُلچه و گابانا بار دیگر کمپین زمستانی ادکلن Light Blue را با حضور دیوید گاندی منتشر کرد.

دیوید گاندی

افتخارات

  • گاندی در عرصه‌ی مدلینگ افتخارات زیادی به‌دست آورد که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.
  •  در سال ۲۰۰۸، مجله‌ی Glamour او را به‌عنوان خوش چهره‌ترین مدل جهانی نام برد.
  • در سال ۲۰۰۹، مجله‌ی Forbes او را به‌عنوان سومین مدل موفق دنیا انتخاب کرد.
  • در سال ۲۰۱۰، اولین مدل مردی بود که بهعنوان «مدل سال» نامزد می‌شد.
  • در سال ۲۰۱۲،‌مجددا به‌عنوان مدل سال نامزد دریافت جایزه شد.
  • در اکتبر سال ۲۰۱۳، مجله Forbes بار دیگر لیستی از پردرآمدترین مدل‌های مرد منتشر کرد که این‌بار گاندی رتبه دوم را به‌دست آورده بود.
  • در سال ۲۰۱۴ از بین ۱۰ مدل برتری که مجله‌ی وُگ نام آن‌ها را منتشر کرده بود، گاندی رتبه‌ی دوم را کسب کرده بود.

دیوید گاندی

زندگی شخصی

دیوید گاندی یک خواهر بزرگتر دارد که در اسپانیا زندگی می‌کند. او در سال ۲۰۱۱ رابطه‌ای با مالی کنیگِ خواننده شروع کرد اما ده ماه بعد، این دو از هم جدا شدند. پس از آن به مدت یک سال با سارا آن مک لین رابطه داشت که آن هم به جدایی ختم شد. در سال ۲۰۱۵ دیوید و مالی کینگ دوباره رابطه را از سر گرفتند؛ اما باز هم در سال ۲۰۱۶ این رابطه به جدایی منجر شد.

دیوید گاندی مالی کینگ

دیوید گاندی و مالی کینگ

حقایق زندگی دیوید گاندی

  • او علاقه زیادی به اتومبیل دارد و در سال ۲۰۱۲ گواهینامه شرکت در مسابقات رانندگی را دریافت کرد.
  • او یکی از رانندگانی بود که در مسابقات (Mille Miglia) که در ایتالیا برگزار می‌شود شرکت کرد.
  • او از سال ۲۰۱۲ برای مجله GQ می‌نویسد و در برنامه‌ی تلویزیونی نمایش ماشین‌های کلاسیک حضور داشته است.
  • او با موسسه‌های خیریه زیادی همکاری می‌کند و یکی از خیر‌ترین مدل‌های دنیا است.
  • دیوید گاندی دو اپلیکیشن موبایل برای فیت نس و استایل راه‌اندازی کرده است.
  • او در وبسایت وُگ و تلگراف وبلاگ شخصی خودش را دارد.
  • او اعتراف می‌کند که شروع کار برایش سخت بوده؛ زیرا در آن دوران مدل‌های مرد لاغر برای مدلینگ بیشتر پسندیده می شدند.
  • او در یکی از موزیک ویدیوهای جنیفر لوپز حضور داشته است.
  • او در مدلینگ و طراحی به نوعی رقیب دیوید بکهام محسوب می‌شود.

 

 

دیوید گاندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین