کد خبر: 21185 A

پشت پرده صورت عبوس بلا حدید / جی‌جی رازهای خواهرش را فاش کرد

پشت پرده صورت عبوس بلا حدید / جی‌جی رازهای خواهرش را فاش کرد

جی‌جی حدید با خواهرش بلا حدید که او هم یک سوپر مدل معروف است مصاحبه‌ جالبی را انجام داده است.

ایران آرت: جی جی حدید و خواهرش بلا حدید در حال حاضر از بهترین و مشهورترین مدل های جهان شناخته می شوند. جی جی متولد 1995 و بلا متولد 1996 است. پدر آنها محمد حدید فلسطینی و مادرشان یولاندا حدید مدل سابق می باشند. این دو با سن کم آنقدر در صنعت مد و فشن پیشرفت کرده اند که نامشان در لیست 50 مدلینگ برتر جهان قرار گرفته است.

به گزارش برترین ها، این دو خواهر هم مانند ستاره های دیگر، به مراتب تیتر داغ روزنامه ها و مجلات می شوند. شایعات زیادی نیز در مورد آنها منتشر شده که شاید خیلی هایشان واقعیت نداشته باشند. در ادامه مصاحبه ای را که جی جی حدید از خواهرش بلا کرده است، برایتان آورده ایم. در این مصاحبه جی جی از شایعاتی که در مورد بلا پخش شده از او سوال می کند. شاید شنیدن پاسخ هایی که بلا به او می دهد برایتان جالب باشد، پس با ما همراه باشید.

جی جی: مردم فکر می کنند که تو را می شناسند، اما مطمئنا اینطور نیست. آیا دوست داری در مورد شخصیت واقعی ات برای آنها صحبت کنی؟

بلا: من هیچ روزی را بدون لبخند سپری نکردم. اما مردم همیشه به من می گویند که تو چهره خشک و بی حالتی داری. آنها این را نمی دانند که این چهره من به خاطر شغلم است. عکاسان همیشه از من می خواهند که با چهره ای خنثی و بدون لبخند به دوربین شان زل بزنم، در صورتی که واقعیت من چیز دیگری ست. تو خواهر منی و مرا به خوبی می شناسی. حتی من در دوران کودکی هم همیشه لبخند بر لب داشتم.

gigi-chanelshow

جی جی: برای من خنده دار است که چرا مردم تو را با چهره ای عبوس می شناسند. من نظرات مردم را شنیده ام و به نظرم این که می گویند تو لبخند زدن بلد نیستی، واقعا اشتباه است چون که من هیچوقت تو را اینگونه ندیده ام. تو برای من فردی مهربان، دوست داشتنی و بسیار بخشنده هستی. چرا همچین موج منفی باید در مورد تو در شبکه های اجتماعی پخش شود؟ آیا این موضوع روی تو تاثیر منفی گذاشته است؟

بلا: بله مطمئنا این موضوع مرا تحت تاثیر قرار خواهد داد. من در حال حاضر با خودم و حتی با بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی در جنگم. وقتی مردم به من می گویند: «تو چرا شبیه افسرده هایی؟» دوست دارم در جواب شان بگویم که من شاید یک روز بد را پشت سر گذاشته ام، شاید اصلا کل روزم را گریه کرده باشم. آنها نباید من را قضاوت کنند چون واقعا از حال من خبر ندارند.

جی جی: خب طبیعی ست که مردم از روی عکس های تو قضاوت کنند. آنها یک عکس تو را می بینند و تصور می کنند که تو تنها همین یک بعد را داری.

بلا: بله درست است. آنها همین قسمت از زندگی مرا می بینند، درست مانند پاپاراتزی ها که هنگام بیرون رفتن از خانه از ما عکس می گیرند. ما هم نمی توانیم جلوی این اتفاقات را بگیریم. فکر کن که 40 تا عکاس و گزارشکر بیرون از خانه ات در انتظارت باشند، خب تو نمی توانی به تک تک شان لبخند بزنی. همین باعث می شود که آنها فکر کنند من عصبی و بداخلاقم.

bella-hadid-768

جی جی: البته حتی اگر تو هم به آنها لبخند بزنی، آنها باز حرفی برای گفتن دارند. از این رو تو بیش از همه ما باید صبور باشی. من برخلاف نظر عموم، همیشه می بینیم که حتی زمان هایی که خسته از سر کار بر می گردی، برای هوادارانت می ایستی، آنها را بغل می کنی و حتی تا مدت ها نامشان را به یاد داری.

بلا: بله، واقعا همین است چون که ما اینطوری بزرگ شده ایم. همانطور که خودت هم می دانی، مادر ما همیشه به ما یاد می داد که باید با دیگران به خوبی برخورد کنیم، فرقی نمی کند که طرف مقابلت رئیس جمهور است یا فردی از طبقات پایین جامعه. زمان هر کسی برایش مهم است، از این روز همیشه برای آنها می ایستم و همانطور که آنها برای من وقت گذاشته اند، من هم برایشان وقت می گذارم. آنهه می توانستند در کنار خانواده هایشان باشند، اما نیستند. آنها ساعت های زیادی را در مقابل هتل و خانه من، آنهم در سرما می ایستند تا تنها برای چند ثانیه با من حرف بزنند. این برای من اهمیت زیادی دارد، از این رو خودم را از آنها دریغ نمی کنم.

bella-hadid-3

جی جی: چیز دیگری که مردم در مورد تو می گویند این است که تو خانه نشینی، یعنی از بیرون رفتن و گشت و گزار لذت نمی بری. واقعا اینطور است؟

بلا: مردم در گذشته فکر می کردند که من یه دختر اهل میهمانی و شب نشینی هستم اما این موضوع متعلق به سالها قبل می باشد و حال سبک زندگی من تغییر کرده است.

من این روزها برای لحظه ای نشستن روی مبل خانه ام لحظه شماری می کنم. در واقع من شغلم به گونه ای ست که باید مدام در ارتباط با دیگران باشم و به میهمانی های مختلف بروم. از این رو آخر هفته ها را در خانه می مانم و استراحت می کنم. دوست دارم این زمان های خالی ام را در کنار افرادی که دوست شان دارم، مثل خود تو، بگذرانم. بازی کردن، تماشای تلویزیون و رنگ کردن کوزه ها از دیگر کارهایی است که در تعطیلات انجام می دهم. در حقیقت من می خواهم که گاهی به دوران بچگی، درست قبل از زمانی که بلا حدید معروف بشوم، بازگردم.

جی جی: چه کار دیگری برای آرامش خودت انجام می دهی؟

بلا: من قبل از خواب، به موزیک های مدیتیشن گوش می دهم. که باعث می شود احساس آرامش کنم و به خواب بروم. در صبح هم تا نیم ساعت پس از بیدار شدن، تلفن همراهم را از خودم دور می کنم. در این زمان فرصت کافی دارم تا ذهنم را متمرکز کنم. من واقعا گاهی به نیم ساعت زمان احتیاج دارم تا خودم باشم.

مدل جی جی حدید بلا حدید مدلینگ سوپر مدل
نظرات خوانندگان
  • الف
    پاسخ

    یعنی نیاز به ارامش داره بااین همه پول و خوشی و شهرت وکوفت وزهرمار !!! مدیتیشن گوش میده که گوشت کیلو ۱۲۰ تومن با حقوق هفتصدتومن یادش بره ؟ گریه هم مگه اینا میکنند ..؟ حتما انگشتربرلیانی که براش خریدند یه نگینش کنده گریه می‌کنه براش

  • ناشناس
    پاسخ

    چقد دوس داشتنی ان این خواهرا

    • Dene

      واقعا کساییکه میگن با این همه پول اینا مشکلی ندارن ، فقط شما نیستین که مشکل دارین این که شما مجبورید گوشت نخرید یا اینکه خیلی چیزا رو نخرید به خاطر وسع مالیتون تقصیر اونا یا هیچ کس دیگه نیست که حرص تون رو سر اونا خالی میکنین این فقط و فقط تقصیر خودتونه که تمام تلاشتون رو برای چیزی که میخواید نکردید و فقط نشستید که چیزایی که میخواید بیاد سمتتون و الان نتیجه ی اونو میبینید پس هی به اینو اون هیت ندین

  • Setayeshbieber
    پاسخ

    در جواب کسانی ک هی میگن مگه اینا هم گریه میکنند یا اصن ناراحت هم مگه میشن باید بگم شما خودتو بزار جای اونا هرکاری میکنن باید جواب پس بدن حتی درمورد این ک چرا نمیخندن خب واقعا سخته سلبریتی ها واقعا زندگی سختی دارن ن از نظر مالی درسته ک پولشون از پارو بالا میره ولی همه چی ک پول نیس،آدهم باید آرامش داشته باشه ک این بیچاره ها ندارن خودتونو جاشون بزارین هر جا میرین ی عده هی بهتون بی احترامی میکننو هیت میفرستو ناسزا میگن واقعا خیلی روحیه آدم صدمه میبینه یا الکی تهدیدتون میکنن، پس اونا هم همچین زندگی راحتی ندارن چون روحیه ندارن.

  • علأ
    پاسخ

    من ک عاشقشونم ولی جی جی بیشتررر

  • نیکی
    پاسخ

    جی جی اش رانشان نمیدهد

  • نیوشا نجفی
    پاسخ

    هر دو قشنگن

  • ناشناس
    پاسخ

    دختر خوبیه ـ... میخام بگیرمش واسه داداشم🤣🤣🤣

  • ناشناس
    پاسخ

    دوتاشونم محشرن❤️🦋

  • Unique
    پاسخ

    اونا واقعن واقعن زیبا و عالی هستن و لایق اینهمه توجه و خوشبختی ان؛
    هر کاری و هر آدمی مشکلات منحصر به خودش رو داره ولی خوشبختیِ اینا دوتا خیلی بیشتر از مشکلاتشونه،، جوری که نمیشه مقایسه کرد!
    من هردو رو خیلی دوس دارم
    ولی ب نظرم کاریزمای بلا بیشتره ..
    کاش خیلیا مثل این دو خواهرِ جذاب بتونن به جایگاه خوب و دلخواهشون برسن💕

  • m
    پاسخ

    خاک تو سر دوتاشون من به عنوان دوتا مدل بهشون نگاه نمیکنم به عنوان آدم نگاه میکنم شما هیچی از جیجی و خواهر عوضیش نمیدونید اول اینو بگم که هالیوود واقعا کثیف تر از سیاسته zayn javad malik دوست پسر فیک جیجی حدیده و بعضی ها با گمراهی میگن اونا عاشق همن زین با جون و دل کار کرد و یه خواننده معروف و خوش صدا شد بعد هم گفتن با جیجیه ، جیجی فقط با پول باباش مدل خوبیه حتی اون موقع هم مدل خوبی نیس زین هم بلا هم جیجی رو به خاطر معروف بودن خودش بالا کشید و معروف کرد یه مدت با هم قهر که بودن مردم اومدن گفتن زین بده جیجی رو اذیت میکنه حتی بلا زین رو بلاک کرد واقعا چرا حتی اگه فکر کنیم رابطه الکی نیس چرا باید کسی که خواهرتو دوس داره بلاک کنی خانواده جیجی از زین بد میگفتن ،زین بدبخت کوچولوی من 🤧🤧 و رسانه ها هی طرف جیجی ر. میگرفتن چرا وقتی بابای جیجی میخواد شرکتشو تبلیغ کنه یهو یه عکس از زیجی منتشر میشه و سروصدا میکنه
    چیزی کا میخوام بگم اینه این دوتا اصلا روح ندارن و مدلای بدی هستن جیجی حتی نمیتونه خوب را بره

  • ناشناس
    پاسخ

    تو خوبی😂

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین