کد خبر: 21529 A

ببینید: رونمایی از لباس‌های جذاب همسر دیوید بکهام

ببینید: رونمایی از لباس‌های جذاب همسر دیوید بکهام

از کالکشن پاییز 2018 ویکتوریا بکهام رونمایی شد.

ایران آرت: نمایشگاه پاییزه 2018 ویکتوریا بکهام در عمارت جیمز باردن در خیابان ۹۱ شرقی، با جمعیتی کوچک‌تر از حد معمول برگزار شد. بکهام در پیش نمایش گفت: من می‌خواهم شما بتوانید جزئیات را ببینید و بشنوید.

به گزارش شوآنا، بکهام با درک لزوم سازگاری با این تغییرات، زیبایی‌شناسی‌اش را تغییر داده است. کالکشن‌های اخیر بسیار مناسب‌تر از لباس‌های تنگ و بدن نمای کالکشن پیش‌نمایش او بوده‌اند. او کاملاً به سمت لباس ورزشی نرفته اما سهولت را پذیرفته است.

در راستای فرم جدید، این کالکشن بر روی پارچه‌های لباسی که عمدتاً ارتشی‌طور بود، تمرکز دارد. بکهام بر کمربندهای با تسمه چرمی و افزودن جزئیات ظاهری مانند نوارهای چرمی حلزونی روی ساق یا سوییشرت‌های با پیش‌بند چرمی که در لباس‌ها تغییرات آوانگارد ایجاد می‌کند، تمرکز دارد. لباس‌های ابریشمی یا به‌صورت نامتقارن پلیسه‌دار شده‌اند و یا با یک خز مصنوعی که واقعی به نظر می‌رسند، پوشیده شده‌اند.

گاهی اوقات کت‌ها دوتایی و کیف‌های دوشی بزرگ بودند. یک جفت از عکس‌های روشن رنگی بد نبود، اما یک کت پلنگی با شکوه، عنصر خوشایند مجللی را اضافه کرد. فوت فوئبه فیلو در ماه دسامبر موجب اندوه همگانی زنان حرفه‌ای این صنعت شد. در نگاه کلی، این دسته که به نظر ازدست‌رفته می‌آید، گروهی سردرگم به دنبال راهی برای خرج کردن پولشان هستند. از آنجا که این زنان به دنبال جایگزین هستند، کالکشن‌های بکهام یک از گزینه‌هایی است که می‌توانند خریداری کنند.

AG30334-nqsfcilxltimws0z8oxagiik0b87amsy9ia9b9my3w

AG30015-nqsfbe6vfxzb1jnospgbzapqgqrf3nchry8dodavjg

AG30082-nqsfbmnf5gavy1befb3z3qkvt7lq0xa2t43qzuybzg

AG30522-nqsfay7m7rdfk6awe0joawqwd6y6gsl21r54inykh8

ویکتوریا بکهام دیوید بکهام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین