کد خبر: 21966 A

ببینید: استایلی با بهترین رنگ‌های محبوب امسال

ببینید: استایلی با بهترین رنگ‌های محبوب امسال

سایت WhoWhatWear محبوب‌ترین رنگ لباس را انتخاب کرده است.

ایران آرت: امسال چه رنگ لباسی مد است؟ بهترین رنگ لباس سال ۹۷ چیست؟ چه رنگی به عنوان رنگ سال انتخاب شده است؟ این‌ها همه سوالاتی است که خانم‌ها هنگام انتخاب لباس جدید از خود می‌پرسند و به دنبال پاسخ آن‌ها می‌گردند. خوشبختانه دنیای مد دیگر به محدودیت گذشته نیست و برای هر سلیقه و شخصیتی، یک انتخاب مناسب وجود دارد. در هر حال شناختن رنگ‌هایی که در هر دوره مد روز می‌شوند می‌تواند کار انتخاب لباس‌های جدید را ساده‌تر کند و به شما کمک کند که بیشتر مطابق مد روز لباس بپوشید.

در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما بهترین رنگ لباس سال ۹۷ را به شما معرفی خواهیم کرد. البته همان طور که خواهید دید تنها یک رنگ خاص مد روز نیست و چندین رنگ زیبا مجموعه رنگ‌های ترند شده در سال جاری را تشکیل می‌دهند و برای هر سلیقه‌ای انتخابی در بین آن‌ها وجود دارد.

رنگ قرمز زیباترین رنگ لباس سال ۹۷

اگر ترندهای زمستانی سال گذشته را دنبال کرده‌باشید احتمالا می‌دانید که رنگ قرمز یکی از ترندهای مهم برای این فصل به شمار می‌رفت اما زیبایی این رنگ بیش از آن است که پس از یک فصل بتوان آن را کنار گذاشت. به تایید کارشناسان رنگ قرمز تنها رنگی است که به همه می‌آید و هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند آن را بپوشد. حتی استایل سرتاپا قرمز نیز جزو مدل‌های جدید لباس برای سال جاری به شمار می‌رود که می‌تواند زیبایی‌های خاص خود را داشته باشد. در هر صورت اگر جسارت کافی را برای پوشیدن لباس‌های اصلی به رنگ قرمز ندارید می‌توانید سراغ اکسسوری‌های قرمز و لباس مجلسی قرمز بروید.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-27

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-29

رنگ آبی محبوب‌ترین رنگ لباس سال ۹۷

فرقی نمی‌کند در چه زمان و مکانی باشیم، رنگ آبی همیشه محبوب و پرطرفدار است و شما همیشه می‌توانید لباس‌هایی به این رنگ بپوشید پس برای پوشیدن لباس‌های آبی منتظر هیچ ترند و فصلی نباشید و لباس‌های آبی محبوب خود را به تن کنید. شلوارهای جین که اصلی‌ترین نوع شلوار به شمار می‌روند به طور کلاسیک به رنگ آبی تهیه می‌شوند و جالب است بدانید که طبق نظرسنجی‌های مختلفی که انجام شده است رنگ آبی میان همه رنگ‌ها محبوب‌ترین است چون سرد بودن این رنگ و تطبیق پذیری بالای آن باعث شده است که برای همه لباس‌ها اعم از بلوز و مانتو و شلوار و اکسسوری‌های مختلف هم قابل استفاده باشد.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-13

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-2

رنگ سبز خاص‌ترین رنگ لباس سال ۹۷

رنگ سبز جزو رنگ‌های خاص در دنیای مد است و افراد خاص و مشکل پسند این رنگ را دوست دارند. اگرچه این رنگ در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت بنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شده بود اما هنوز هم رنگ سبز محبوب است و طیف‌های مختلف آن می‌تواند در لباس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. اگرچه سبز ساده هرگز از مد نمی‌افتد اما طرح سبز گلدار روی لباس‌ها این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و در انواع لباس‌های زنانه مثل پیراهن بلند، دامن و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته اگر طرفدار لباس‌های رنگی و طرح‌دار نیستید می‌توانید سراغ اکسسوری‌های رنگی مثل کیف یا کفش سبز بروید.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-11

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-24

رنگ صورتی جذاب‌ترین رنگ لباس سال ۹۷

رنگ صورتی در دنیای مد چیز جدیدی نیست و در طول چند دهه از میزان محبوبیت این رنگ در میان خان‌های شیک پوش کاسته نشده است. رنگ صورتی که به عنوان رنگ هزاره شناخته می‌شود نماد زنانگی و شادابی است و طیف‌های متنوع آن دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. این رنگ در سال جاری نیز جزو رنگ‌های محبوب به شمار می‌رود که در لباس‌های مختلف و متنوعی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید لباس‌های اساسی خود را نیز از این رنگ تهیه کنید اما اگر جسارت کافی برای این کار را ندارید بهتر است سراغ اکسسوری‌های صورتی مثل کیف و کفش و … بروید.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-6

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-8

رنگ یاسی پرطرفدارترین رنگ لباس سال ۹۷

اگر خبرهای مربوط به مد و فشن را در چند ماه گذشته دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که رنگ بنفش از سوی شرکت بنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است. رنگ بنفش خالص زیبایی‌های خاص خود را دارد و همیشه می‌تواند به عنوان رنگ لباس محبوب شما مورد استفاده قرار بگیرد اما یکی از طیف‌های خاص این رنگ موسوم به یاسی که در واقع رنگ پاستل بنفش به شمار می‌رود با وجود این که زیبایی فوق العاده‌ای دارد تطبیق پذیری آن در حد رنگ‌های خنثی است و با رنگ‌های بسیاری قابل ترکیب است. این رنگ چندین سال بود که در دنیای مد نادیده گرفته می‌شد اما در حال حاضر جزو پرطرفدارترین رنگ‌های لباس سال ۲۰۱۸ به خصوص برای فصل‌های بهار و تابستان به شمار می‌رود و شما می‌توانید همه لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را اعم از مانتو، شلوار، کت، کفش و کیف از این رنگ تهیه کنید.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-7

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-18

رنگ زرد ساده چشمگیرترین رنگ لباس سال ۹۷

رنگ زرد به عنوان چشمگیرترین و قوی‌ترین رنگ در دنیای رنگ‌ها شناخته می‌شود چون بسیار سریع‌تر از بقیه رنگ‌ها چشم را به خود خیره می‌کند. همین ویژگی باعث شده است که رنگ زرد یکی از رنگ‌های ترسناک در دنیای مد و لباس زنانه باشند و خانم‌ها کمتر سراغ آن بروند. در حالی که این رنگ امسال جزو رنگ‌های ترند شده به شمار می‌رود و به خصوص در لباس‌های مجلسی و اکسسوری‌ها کاربرد زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید برای جذاب کردن استایل خود رنگ زرد را در لباس‌های روزمره مثل دامن، بلوز و اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش در مقدار کم یا زیاد بسته به سلیقه خود به کار ببرید.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-20

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-21

رنگ زرد قناری جذاب‌ترین رنگ لباس سال ۹۷

رنگ زرد قناری نیز یکی از طیف‌های رنگ زرد به شمار می‌رود که به آن زرد نارنگی یا پرتقالی هم گفته می‌شود و علت آن این است که این طیف از زرد کمی نارنجی هم در خود دارد که به آن طراوت و جذابیت خاصی می‌دهد. این رنگ زیبا یادآور غروب خورشید است اما به کار بردن آن در لباس‌ها ممکن است کمی دشوار و جسورانه باشد اما قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصل تابستان به شمار می‌رود و می‌توان آن را در لباس‌های روزمره و اکسسوری‌ها نیز به کار برد. یک نکته مهم و کاربردی درمورد رنگ زرد قناری است که اگر به تازگی پوستتان را برنزه کرده‌اید یک لباس به این رنگ می‌تواند پوست شما را شاداب و خوشرنگ نشان دهد.

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-25

بهترین-رنگ-لباس-سال-97-چیست؟-این-رنگ_ها-امسال-محبوب-هستند-26

 

 

رنگ سال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین