کد خبر: 22589 A

ببینید: مد شدن شلوارهای جذاب مام استایل

ببینید: مد شدن شلوارهای جذاب مام استایل

در حال حاضر مام جین یکی از آیتم‌های ضروری کمد هر فرد خوش تیپ محسوب می‌شود.

ایران آرت: شاید باورتان نشود اما دوره ای که اتفاقا خیلی هم از امروز دور نیست، مام جین یا مام استایل -شلوارهای جین راسته- به هیچ عنوان آیتم‌های محبوبی در دنیای مد نبودند! آن‌ها فقط آیتم‌های حوصله سربر در کمد اشخاص بدتیپ محسوب می‌شدند. اما این آیتم به یک باره تبدیل به ترندی دوست داشتنی  و ماندگار شده است. مام جین یکی از آیتم‌های ضروری کمد هر فرد خوش تیپ محسوب می‌شود، با همه چیز ست شده، و در هر مناسبتی قابل پوشیدن است.

به گزارش مدوپیا، در این مقاله قصد داریم راه‌هایی برای ست کردن این آیتم دوست داشتنی و ترندی را به شما معرفی کنیم تا حتی بیشتر از قبل عاشق این مدل جین شوید!


1- مام جین+تیشرت+کت

1

گاهی پوشیدن کت و شلوار ست ممکن است بسیار رسمی به نظر برسد پس چه بهتر از کمک گرفتن از مام جین ها؟

کت‌های چهارخانه طوسی که امسال از آیتم‌های مورد علاقه فش بلاگرها بود و پس از گذشت ماه‌ها هنوز هم ترند است با مام جین استایلی شیک و ساده به وجود می‌آورد. این استایل را می‌توانید با یک تیشرت ساده، یک جفت کتانی سفید، لوفر، کفش پاشنه‌دار یا نیم بوت‌های چرم رنگی ست کنید و  مانند فشن بلاگر مورد علاقه‌تان به نظر بیایید.
 

2- مام جین+توتم یا تیشرت سفید

2

در مقاله راه های پوشیدن تیشرت سفید به شما نشان دادیم چطور می‌توانید با آیتمی به این سادگی استایل‌های شیک و کم هزینه بسازیم. تیشرت‌های سفید و پیراهن‌های توتم و همراهی آن‌ها با مام جین ترکیبی تابستانی و دوست داشتنیست که با هر اکسسوری قابل پوشیدن هستند.

اگر قصد دارید استایلی پاریسی بسازید اکسسوی های خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید، به عنوان کفش یک فلت بپوشید و با یک ماتیک قرمز استایل خود را تمام کنید.


3- مام جین+ترنچ کت

3

همان طور که قبلا شما را مطلع کردیم، ترنچ کت‌ها از ضروری‌ترین‌های یک کمد کامل هستند. برای شروع یک ترنچ کت کرم که رنگ کلاسیک این آیتم است تهیه کنید. می‌توانید ترنچ کت و  مام جین خود را با کیف یا کفشی قرمز کامل کنید.


4- مام جین+نیم بوت

4

از ترکیب های مورد علاقه فشن بلاگرها در هر فصلی ترکیب مام جین و نیم بوت است. اگر هنوز فکر می‌کنید نیم بوت‌ها فقط مناسب فصل زمستان و پاییز هستند، باید بگوییم که در اشتباهید. این ترکیب از ترکیب‌های مورد علاقه‌ی ویکتوریا بکهام و خواهران حدید بوده و فرمول مناسبی برای بیشتر فصل های سال است.


5- مام جین+تیشرت‌های طرح‌دار

5

اگر به دنبال استایلی “اسپرت” تر می‌گردید، این فرمول مناسب شماست. البته ترکیب این نوع تیشرت‌ها با کفش‌های پاشنه‌دار کلاسیک از بهترین راه‌های ترکیب دو آیتم از دو استایل متفاوت الگانت و گرانژ است.


6- مام جین+کت چرم

6

اگر شما هم علاقه زیادی به رنگ سیاه دارید، می‌توانید به بهترین شکل این رنگ را به استایل خود بیاورید: با یک کت چرم! بهتر است برای کامل کردن این استایل، از کفش‌هایی مانند کتانی‌ها استفاده نکنید و به جای آن کفش‌هایی زنانه‌تر مانند بالرین‌ها یا فلت ها را وارد استایلتان کنید تا تعادل رعایت شود.

شلوار جین شلوار مام جین مام استایل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین