کد خبر: 22674 A

ببینید: مدهای مردانه‌ای که زنان می‌پوشند

ببینید: مدهای مردانه‌ای که زنان می‌پوشند

تام‌بوی (Tomboy) استایلی الهام گرفته شده از پوشش مردان است.

ایران آرت: اگر به پوشیدن کت و شلوار و پیراهن‌های مردانه علاقه دارید یا حتی موهای کوتاهی دارید و فکر می‌کنید پیراهن و دامن‌های زنانه مناسب استایل شما نیست، این مطلب را دنبال کنید. در این مطلب به بررسی تام‌بوی (Tomboy) می‌پردازیم که استایلی الهام گرفته شده از پوشش مردان است. تا شما بتوانید تعادل بین پوشیدن لباس‌های مردانه طوری که زنانه باشد را تشخیص دهید.

31115miuB24031

به گزارش مدوپیا، امروزه این سبک و نوع پوشش یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها به حساب می‌آید و آیتم‌های آن به آسانی در بیشتر برند‌ها و در قیمت‌ها و جنس‌های مختلف دیده می‌شود. نکته‌ی بسیار مهم این است که این استایل در ایران به نسبت استایل‌های دیگر به راحتی قابل پوشش است. نمونه‌ی آیتم‌های آن در برند‌هایی مانند برشکا،زارا،منگو، و حتی در برند‌هایی مثل سلین و شنل و پرادا دیده می‌شود بنابراین حق انتخاب شما در انتخاب برند و حدود قیمت آن به نسبت زیاد است.

کت و شلوار:

d368a87deba560eb1c2f6ad94b7275c6

یکی از آیتم‌های کاربردی و معروف این استایل کت و شلوار است. کت و شلوار هایی با دوخت و مدل‌هایی که مناسب شکل بدن خانم‌ها باشد. طرحدار یا پترن‌دار و حتی ساده و تک رنگ، این کت و شلوار‌ها با جنس‌ها و پارچه‌های مختلف دیده می‌شوند، که البته انتخاب نوع پارچه‌ی آن با توجه به فصل‌ها می‌تواند تغییر کند. این کت شلوار‌ها اگر دیزاین و دوخت مناسبی داشته باشند می‌توانند در حالی که هاله‌ای از پوشش مردانه دارند، ظرافت‌های زنانه را هم نشان دهند. اگر استایل تام‌بوی را برای خود انتخاب می‌کنید و همچنین در ایران زندگی می‌کنید، از کت‌های زنانه‌ با قد و اندازه‌ی متناسب حداقل تا روی زانو استفاده کنید و آن را با شلواری با دمپای راسته ست کنید.

پیراهن‌‌هایی مانند پیراهن مردانه:

f8fcc73d91da0cb94a50e3f741abe99b

dzz30866_blue_xl

یکی از آیتم‌هایی که پوشیدن آن در استایل تام‌بوی بسیار رایج است،پوشیدن پیراهن‌هایی شبیه به پیراهن‌های مردانه می‌باشد. این پیراهن‌ها با آستین بلند یا کوتاه و با مدل‌های مختلفی از یقه دوخته می‌شوند و در واقع تعادلی در استایل شما ایجاد می‌کند. این آیتم با تنوع زیادی دیده می‌شود آن هم از نظر دوخت یقه،آستین و نوع پارچه‌هایی که می‌توان در آن به کار برد. برای این پیراهن‌ها پارچه‌های راه‌راه یا شطرنجی و در کل طرحدار هم پر کاربرد است. اتفاقا این آیتم زیر کت یا مانتو در کشور ما قابل پوشیدن است و ظاهری تام‌یوی و در عین حال کلاسیک به استایل شما می‌دهد.

شلوار‌های فاق بلند تک رنگ یا پترن‌دار:

9b620ff479cbe8ebec5994e98f57ad79

شما به عنوان کسی که استایل تام‌بوی دارد نمی‌توانید همیشه کت و شلوار بپوشید. برای این استایل به شلوار‌های تک رنگ یا پترن‌دار احتیاج دارید. بهتر است این شلوار‌ها فاق بلندی داشته باشند تا شما آن را بتوانید با تی‌شرت‌های اُور سایز یا پیراهن‌های رسمی ست کنید. در ایران پوشیدن این نوع شلوار‌ها بسیار رایج شده و یکی از آیتم‌های ضروری برای کمد ما می‌تواند باشد. لازم به ذکر است که اگر استایل تام‌بوی را مد نظر دارید می‌توانید این شلوار‌ها را با کمر‌بند‌های چرمی بسیار شیک و کلاسیکی بپوشید.

0bc58d6a4f772601b6f5b87bf9e06441

تی‌شرت‌های اُور سایز:

82fb7d7be25c53920bc7a3ce090f6bad

این آیتم برای‌ خیلی از استایل‌ها مشترک‌ و کاربردی می‌باشد. تی‌شرت‌های اُور سایز همیشه برای عصر‌هایی که می‌خواهید با دوستان خود بگذرانید یا به طور کل لباسی راحت و کژوال بپوشید، مناسب بودند. خوشبختانه این آیتم در کشور‌ ما هم قابل پوشیدن است زیر مانتو و کت‌های خود بخصوص در فصل تابستان بپوشید و انتخاب شما در طرح و پرینت‌های تی‌شرت زیاد است.

هودی‌های اُور سایز (Oversized hoodie):

اورسایز

در روز‌های سرد پاییزی یا بهاری هودی‌های اُور سایز آن هم برای استایل تام‌بوی راحت و جذاب است. یکی از بهترین گزینه‌ها هودی‌های اُرجینال برند‌هایی مثل آدیداس،پوما و در کل برند‌های لباس ورزشی می‌باشد. البته بهتر است از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا کمی به استایل شما رنگ بدهد.

کت‌های تک پاییزه-زمستانه:

کت های تک پاییزه

در فصل‌های سردی مثل پاییز و زمستان پوشیدن کت‌های تک پشمی و گرم می‌تواند شما را یک تام‌بوی و صاحب سبک بسیار جذاب نشان دهد. این کت‌ها تا روی زانو یا حتی بلندتر می‌توانند باشند. آن‌ها را با شلوار جین یا پارچه‌ای می‌توانید ست کنید.

کتانی‌ها و کفش‌های کلاسیک:

ffabc1e0002ba6179f1c363b5b086a4a

قطعا شما برای استایل تام‌بوی خود به یک جفت کفش مناسب احتیاج دارید. در اینجا دو آیتم پرطرفدار در این استایل را به شما معرفی می‌کنیم. کتانی‌های سفید ساده در واقع از آیتم‌هایی هست که در استایل‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد. از آنجایی که استایل تام‌بوی هاله‌ای از مردانگی در خود نهفته‌ است، قطعا پوشیدن کفش‌های کلاسیک آن هم با کت و شلوار می‌تواند به جذابیت این استایل بیافزاید.

f11ccf06478a1ad62a82823b1e244831

کفش لباس شلوار کیف تام بوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین