کد خبر: 23039 A

ببینید: لباس‌های خاص ژیوانشی برای فصل پاییز

ببینید: لباس‌های خاص ژیوانشی برای فصل پاییز

کلر ویت کلر مجموعه جدید برند ژیوانشی را به بنیانگذار فقید این برند تقدیم کرد.

ایران آرت: در حالیکه کمتر از یک سال از طراحی اولین کلکسیون کلر ویت کلر، (طراح سابق برند کلوئه و مدیرفعلی برند ژیوانشی برای خانه مد LVMH ( مجموعه ای متشکل از چند برند فاخر از جمله لوییس ویتون، دیورو ... ) سپری شده است، او با طراحی لباس مگان مرکل برای عروسی سلطنتی، بار دیگر نام خود را در کانون توجه رسانه ها قرار داد و بعنوان طراح لباس یک رویداد سلطنتی جایگاه خود را در صنعت مد ارتقاء بخشید. 

به گزارش مد و پوشاک، در حالیکه کلر داشت خود را برای چالش ها و موفقیت های جدید تجاری آماده میکرد، برند ژیوانشی، به سوگ بنیانگذار خود هوبرت دی ژیوانشی نشست که در سن 91 سالگی در ماه مارس دار فانی را وداع گفت. این رویداد تلخ، ضایعه بزرگی برای این برند بود.

مدتی کوتاهی پس از انتشار این خبر، کلر اقدام به نگارش تسلیتی در اینستاگرام با این مضمون کرد: 
"من با تمام وجود برای از دست دادن یک مرد بزرگ و هنرمندی که افتخار آشنایی اورا از زمان انتصاب خود در ژیوانشی داشته ام ، اندوهگین هستم. او نه تنها یکی از تأثیرگذارترین چهره های صنعت مد در زمان ما بود، بلکه یکی از شیک ترین و جذاب ترین مردانی بود که در تمام عمرم دیده ام."

کلر، مجموعه پاییز 2018 ژیوانشی را که یک شنبه در پاریس به نمایش درآمد به مناسبت بزرگداشت و تکریم نام و میراث هنری این مرد بزرگ به او اهدا کرد. 

این کلکسیون ، نمایشی چشمگیر از 42 طرح بی نظیر و منحصر به فرد از بالاپوش های سوزن کاری و گلدوزی شده، دارای کمربند و مزین به تزینات متنوع و تا حدودی عجیب و غریب ( مانند پر) ، بلوز و دامن های سبک وزن و ظریف و... می باشد که چشم ها را خیره می کند.

کلر در طراحی این مجموعه ، گوشه چشمی به چند طرح ویژه ژیوانشی (شنل های کلاسیک، یقه قایقی ، خطوط و برش های ظریف ، پاپیون های دوست داشتنی و ...) که در طول سال ها ی متمادی ، به امضای این برند تبدیل شده اند، داشته است. 

این لباس های نفیس و فاخر که در شأن مراسم سلطنتی و فرش قرمز طراحی شده اند ، نه تنها تجلیل شایسته ای ازکلکسیون های سال های قبل این برند می باشد ، بلکه مهرتأییدی بر این حقیقت است که سکان کشتی ژیوانشی در دستان لایق و خلاقی قرار دارد که آن را به سوی افق های روشن و تابناک هدایت می کند.


givenchy-hc-rf18-0039 (1)

givenchy-hc-rf18-0047

givenchy-hc-rf18-0061

givenchy-hc-rf18-0085

givenchy-hc-rf18-0116

ژیوانشی مگان مارکل برند ژیوانشی کلر وایت کلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین