کد خبر: 23677 A

می‌گویند مدیر مزون معروف تهران، برادرزاده وزیر احمدی‌نژاد است

فشن‌شوی دختربرادر آقای‌وزیر!/عکس‌ها

فشن‌شوی دختربرادر آقای‌وزیر!/عکس‌ها

او طراحی لباس بازیگرانی چون شهره سلطانی، نفیسه روشن، ساناز سماواتی، شیرین بینا، و شبنم قلی خانی را در مراسم گوناگون بر عهده داشته است

ایران‌آرت: شاید یادتان باشد که اسفندماه سال 1395، برگزاری یک فشن شوی اسلامی که به چادرهای مختلف اختصاص داشت، کلی سر و صدا به پا کرد. ما آن موقع هم در ایران‌آرت به حاشیه‌های این فشن شو که مربوط به یک مزون حجاب بود پرداختیم.

در واقع، شیوه تبلیغات این مزون برای فروش پارچه‌های چادرش در آن روزها سر و صدا کرد. این مزون از چند بازیگر زن برای رونمایی از پارچه‌های چادر خود دعوت کرده و از آنها خواسته بود برای دقایقی چادر سر کنند و در کنار لوگوی مزون بایستند تا از آنها به منظور تبلیغ عکس‌ گرفته شود و بعد دوباره چادرها را از سر باز کنند. پخش این عکس‌ها در صفحات اجتماعی این مزون و بازیگران حاضر در این رونمایی، با واکنش‌های منفی مخاطبان روبرو شد و گروهی به آن لقب «فشن‌شوی چادر» دادند و این سبک از تبلیغ را مغایر با حرمت این پوشش دانستند.

مدیر این مزون، محدثه صفار هرندی است. او همچنین طراحی لباس بازیگرانی چون شهره سلطانی، نفیسه روشن، ساناز سماواتی، شیرین بینا، و شبنم قلی خانی را در مراسم گوناگون بر  عهده داشته است. 
به گزارش ایران‌آرت، حالا یک کانال تلگرامی با عنوان «ژن خوب» که به اخبار افشاگرانه‌اش درباره آقازاده‌ها معروف است، ادعا کرده محدثه صفار هرندی، برادرزاده محمدرضا صفارهرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی نژاد است. صفارهرندی از جمله احمدی‌نژادی‌هایی بود که بعدها با او زاویه پیدا کرد و حتی مراد پیشین خود را «پلنگ‌صفت» خطاب کرد.

چند عکس از محدثه صفار هرندی و دیگر مدل‌های برند او را در فشن‌شوهای مختلف می‌بینید:

ماجرای-فشن-شوی-چادر-با-حضور-بازیگران-زن-و-محدثه-صفار-هرندیعکس-1

Fashion-Show-Bartarina.com-1

Fariba_Naderi_Vamo_www_OverDoz_IR (1)

146196_267

iranart

 

 

محمود احمدی نژاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فشن شو محمدرضا صفار هرندی محدثه صفار هرندی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    این عکسها متعلق به دو سال پیشه الان بدستتون رسیده متاسفم

    • تحریریه ایران‌آرت

      سلام دوست ناشناس عزیز. ممنون که ما می‌خوانید و دنبال می‌کنید. فرموده‌اید این عکس‌ها قدیمی است و چرا حالا منتشر کرد‌ه‌ایم. احتمالا خبر را با دقت نخوانده‌اید؛ در این خبر اشاره شده، مدیر این مزون که دو سال پیش چنین فشن‌شویی برگزار کرد، فلانی است. و نکته جدید خبر همین افشای نسبت خویشاوندی مدیر این مزون با آقای صفار هرندی است. ما ادعا نکردیم این عکس‌ها تازه است و این عکس‌ها تازه هم به ما نرسیده، ما همان موقع برگزاری این فشن‌شو، هم گزارشش را منتشر کردیم و هم عکس‌هایش را. اگر با دقت خبر را می‌خواندید، در بخش اخبار مرتبط آن گزارش را هم می‌دیدید که دو سال پیش منتشر کردیم؛ این لینک: http://www.iranart.ir/fa/tiny/news-2622

  • ناشناس
    پاسخ

    دوسال پیش هم این خانم را به عنوان برادر زاده صفار هرندی معرفی کردند

    • تحریریه ایران‌آرت

      اشتباه می‌کنید دوست عزیز. کدام رسانه دو سال پیش عنوان کرد که ایشان برادرزاده محمدرضا صفار هرندی است؟
      اگر هم جایی اعلام شده، لابد یا به صورت شفاهی بوده یا از مجاری غیر رسمی.
      همین الان این ماجرا را از گوگل جست‌وجو کنید؛ تنها سه لینک پیدا می‌کنید؛ هر سه، مربوط به دو روز اخیر... یکی گزارش ایران‌آرت و دو گزارش دیگر که هر دو از روی گزارش و تصاویر ایران‌آرت تنظیم شده‌اند.

  • ناشناس
    پاسخ

    حالا برادرزاده هرکی هست باشد مگرچه مشکلی دارد باوقار زیبا وخوشرو درضمن کارخلافی هم انجام نداده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین