کد خبر: 23825 A

جواهرات خاص و گران‌قیمت جنیفر لوپز / عکس‌ها

جواهرات خاص و گران‌قیمت جنیفر لوپز / عکس‌ها

جنیفر لوپز در جواهراتش سعی کرده روحیه و سبک زندگی خود را نشان دهد.

ایران آرت: با گذشت سالها کار هنری، جنیفر لوپز هنوز زیبا و با طراوت است، تا جایی که او را نماد زیبایی پس از چهل سالگی می دانند. باور کردنی نیست اما او الآن 49 ساله است.

او‌ می‌گوید ورزش کردن مهمترین راز زیبایی و جذابیت اوست. وقتی او به خانه می رود و احساس خوبی ندارد خودش را مجبور به رفتن به باشگاه می کند و حسابی ورزش می کند و دوباره به خانه باز می گردد، دوش می گیرد و مو و صورت خود را می آراید.

به گزارش تابناک باتو، تصورش را کنید اگر جنیفر لوپز با احساس ناخوشایند به خانه باز می گشت و وقتش را به تماشای تلویزیون و یا خوابیدن روی کاناپه و یا کلنجار رفتن با دیگران در فضای مجازی اختصاص می داد باز هم اینقدر زیبا و با طراوت می ماند؟

البته استراحت و خواب کافی، پرهیز از مواد خوراکی مضر، رژیم غذایی مناسب و انگیزه ی کافی برای ادامه حیات از دیگر رازهای زیبایی و جذابیت او هستند.

در این گزارش قصد داریم تا به انتخاب جواهرات به سبک جنیفر لوپز بپردازیم. به نظر می رسد که او در انتخاب جواهراتش نیز سعی کرده روحیه و سبک زندگی خود را نشان دهد.

برندهای جواهرات جنیفر لوپز که در مراسم های مختلف استفاده می کند عبارت است از:
اچ. استرن H. Stern و هری وینستون Harry Winston و بوتانی Butani ، لورین شوارتز Lorraine Schwartz و تیفانی Tiffani، نورمن سیلورمن Norman Silverman و سوترا Sutra.

resized_178072_990

گوشواره های تیفانی

 

2

جواهرات اچ. استرن

 

3

لورین شوارتز

 

4

گوشواره های لورین شوارتز


5

گوشواره های هری وینستون

 

6

انگشتر و دستبند هری وینستون

 

7

جواهرات نورمن سیلورمن

 

8

جواهرات بوتانی

 

9 گوشواره بوتانی

گوشواره های بوتانی

 

10

گوشواره های الماس

جنیفر لوپز جواهرات زیورآلات دستبند گوشواره گردنبند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین