کد خبر: 24398 A

همکاری ویکتوریا بکهام با برند ریبوک / عکس‌ها

همکاری ویکتوریا بکهام با برند ریبوک / عکس‌ها

همسر دیوید بکهام که یک طراح مد است از مجموعه جدیدش رونمایی کرد.

ایران آرت: ویکتوریا بکهام یک کلکسیون Unisex برای برند ریباک (ریبوک) طراحی کرد و ارائه داد. عکس‌های این مجموعه با حضور شکیل اونیل، بسکتبالیست افسانه‌ای منتشر شده که الهام‌بخش بکهام برای مجموعه جدیدش بوده است. محصولات این مجموعه از تاریخ 26 ژولای 2018 به طور رسمی در وبسایت ویکتوریا بکهام عرضه شد. این دومین کلکسیون ویکتوریا بکهام برای برندهای ورزشی است.

به گزارش مدوپیا، انگیزه‌ی طراحی این مجموعه برای ریباک بازدید ویکتوریا بکهام از آرشیو تولید کننده‌های لباس‌های ورزشی آمریکایی در بوستون بود. در واقع دوره‌ای که ویکتوریا بکهام به آن علاقه خاصی دارد. او می‌گوید من ریباک را با دهه‌ی 90 میلادی و بسکتبال ارتباط میدهم و طبعا به شکیل اونیل فکر میکنم. من با این کپسول کالکشن، تاریخ مشترک ریباک و شکیل اونیل در گذشته و المان‌هایی که از آرشیو پیدا کردم دقیقا آن دوره زنده می‌کنم و جشن می‌گیرم.
 

reebok-vbshaq-2


نتیجه آن یک مجموعه‌ی کلاسیک لباس‌های خیابانی یا استریت وییر unisex  (مشترک برای مرد و زن) می‌باشد. تی‌شرت، سوییشرت‌های کلاه‌دار و جوراب‌هایی در رنگ‌های سیاه و سفید که با هایلایت کوچکی از رنگ قرمز برجسته‌تر می‌شوند. انتخاب طرح چاپی از یک بسکتبالیست که با یک پرش بلند توپ را وارد تور می‌کند و هودی ( سویشرت کلاه‌دار) که روی آن نوشته‌ی بزرگ ریباک  چاپ شده است. گویی تجلیلی است از تاریخچه‌‌‌ی ریباک و نشان تحول کاملا مدرن استایل طراحی ویکتوریا بکهام!
 

reebok-victoria-beckham-o-neal-buro247sg-CA


تبلیغات این کلکسیون را، خود ویکتوریا بکهام از طریق یک کمپین در اینستاگرام انجام می‌دهد و در میان همه‌ی عکس‌ها، خود او عکسی در اینستاگرامش منتشر می‌کند و می‌نویسد: من دوست دارم نخستین همکاری خودم را  دراین زمینه از نگاه بروکلین بکهام (پسر ویکتوریا بکهام) ببینم.
 

vrebo-660x330-1


کپسول کالکشن

اصطلاحی است که توسط Susie Faux  مالک بوتیک لندن Wardorbe در سال 1970 وارد دنیای مد شد. طبق نظر او کپسول کالکشن شامل مجموعه ای از تعداد محدود آیتم های لباس میباشد که هیچ وقت دمده نمیشوند. مثل دامن، شلوار، کت و می‌توانیم بعدا آن‌ها را با آیتم‌های فصلی ترکیب کنیم و به استایل‌های جدیدبرسیم! این اصطلاح در واقع به مجموعه‌ای از لباس‌هایی که فقط از اقلام قابل تعویض تشکیل شده اشاره می‌کند، این‌که با ترکیب تعداد محدودی لباس به چند استایل متفاوت و جدید خواهیم رسید. هدف آن داشتن استایل‌هایی با تنوع زیاد برای مناسبت‌های متفاوت و بدون اغراق در خرید بیش از حد لباس است.


photo_2018-07-31_04-07-49-2

ویکتوریا بکهام دیوید بکهام ریبوک ریباک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین