کد خبر: 24409 A

سلبریتی های استایلیست‌ را بشناسید/عکس‌ها

سلبریتی های استایلیست‌ را بشناسید/عکس‌ها

با استایلیست جی‌جی حدید، لیدی گاگا، ناتالی پورتمن، سلنا گومز و دیگران آشنا شوید.

ایران آرت: تا چند سال پیش مفهوم استایلیست چندان شناخته شده نبود ولی امروز استایلیست‌ها نقش مهمی در شکل‌گیری استایل خاص آدم‌ها از جمله سلبریتی‌ها دارند. تقریباً دیگر غیرممکن است که یک سلبریتی بدون آن‌که استایلیست داشته باشد، لباس بپوشد و روی فرش قرمز برود.

به گزارش ایران آرت، استایلیست‌های متعددی در جهان وجود دارد ولی اکثر سلبریتی‌ها به چند استایلیست خاص اعتماد دارند و بیشتر با آن‌ها همکاری می‌کنند. در ادامه این مقاله که توسط سایت مدمال ترجمه شده، با چند استایلیست مشهور جهان که مشتریان ثابت آن‌ها سلبریتی‌های مشهور هستند، آشنا خواهید شد. 


کارلا ولش

کارلا ولش

مشتریان: روت نگا ، سارا پلسون ، میشل موناخان ، امی پولر

کار کردن زیر فشار و تحت شرایط سخت برای آماده شدن فرش قرمز ، کاری است که کارلا ولش به خوبی از عهده آن بر می آید. استایلی که ولش برای سلبریتی ها می سازد همیشه چشم های مارا روی فرش قرمز خیره می کند و باعث می شود نتوانیم حرفی بزنیم. او از ستاره ها ، ستاره می سازد. بهتر است امسال هم حسابی حواسمان را به این استایلیست جمع کنیم و منتظر شاهکار های او روی فرش قرمز باشیم.


ارین والش

ارین والش

مشتریان: سارا جسیکا پارکر ، کری واشنگتن ، مگی گیلنهال ، کریستین ویگ

ارین والش کسی است که به خاطر سبک جسورانه ای که در استایل سلبریتی ها به کار می برد. بسیار مشهور و پرطرفدار است. او دقیقا می داند چه موقع و کجا از این شهامت و جسارت خودش استفاده کند و به زیبایی تمام آن را نشان دهد. تنها کافی است نگاهی به استایل سارا جسیکا پارکر و کری واشنگتن باردار در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ بیاندازید تا متوجه مهارت ارین والش در نمایش جسورانه زیبایی باشید. ارین والش استایلیست کمد لباس و کفش های بسیاری از ستاره های درجه یک نیز هست. اگر می خواهید در کار استایلیستی از کسی الهام بگیرید ، ارین والش بهترین گزینه است. وی به عنوان یکی از  بهترین سلبریتی استایلیست ها می درخشد.


کیت یانگ

07zUPCLOSE-jumbo

مشتریان: ناتالی پورتمن ، سلنا گومز ، مارگوت رابی ، سینا میلر ، میشل ویلیامز

با نگاهی به لیست مشتریان دست چین شده یانگ که از ناتالی پورتمن تا سلنا گومز متغیر است، می توان فهمید که او دقیقا می داند چطور استایل یک دختر بچه را به استایلی زنانه و شیک تبدیل کند. برای مثال از سال گذشته که به عنوان استایلیست سلنا گومز با او همکاری می کند، می توانید تغییرات چشمگیر او را از یک شاهزاده خانوم برنامه های دیزنی به زنی شیک و جذاب ، دید.


پترا فلانری 

پترا فلانری

مشتریان: اما استون ، زویی سالدانا ، کلیر دانس ، دیزی رایدلی ، کری مولیگان  و گوین استفانی ، ایمی آدامز

بر طبق گزارش خبرنگاری هالیوود ریپورترز در فهرست برترین استایلیست های سال ۲۰۱۵  نام پترا فلانری جز برترین ها بود. این خود از لیست مشتریان قابل توجه او مشخص است. مهم نیست که اما استون سرهمی های برند  لنوین را بپوشد یا دیزی رایدلی لباسی که از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته شده ، فلانری کاری می کند که چشم ها بروی زیبایی سلبریتی ها خیره شود.


براندون ماکسول 

براندون ماکسول

مشتری: لیدی گاگا

براندون ماکسول طراح و استایلیستی است که سبک جدید لباس پوشیدن لیدی گاگا را طراحی میکند. این استایلیست باعث شد تا لیدی گاگا از سبک عجیب غریب و نه چندان خوشایند خود به سبکی زنانه ، جذاب و شیک و البته به شیوه خود لیدی گاگا برسد. استایل فراموش نشدنی لیدی گاگا زمانی که به عنوان مجری مراسم اسکار  و در طول کنسرت های جز با تونی بنت در نظر گرفته شد ، هم کار براندون مکسول بود. او سازنده زیبایی امروزی و مدرن لیدی گاگا از استایل عجیب غریب خودش است.

ویکتوریا سکریر

 

ویکتوریا سکریر

مشتری: آلیشیا وایکاندر

در فصل گذشته جوایز ، آلیشیا ویکندر توانست اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را بدست آورد اما تنها این جایزه نبود که اورا مرکز توجه قرار داد ، بلکه لباس زرد و زیبای او بود که او را به ستاره فرش قرمز تبدیل کرد تا جایی که  لباس او را به زیبایی لباس زرد بل در کارتون دیو و دلبر، توصیف کردند. اما کسی که در پشت صحنه این زیبایی را آفرید و او را مرکز توجه قرار داد ، ویکتوریا سکریر است که تا به امروز استایلیست شخصی این هنرپیشه زیبا رو است.
 

میکائلا  ارلانگر 

میکلائلا آرلانگر

مشتریان: لوپیتا نیونگ ، مریل استریپ ، نومیه هریس ، تاتیانا ماسلانی ، جارد لتو ، میشل داکری ، جان بوئگ

فقط با نگاه کردن به لیست سلبریتی ها و مشتریانی که ارلانگر استایلیست آنهاست می توانید بفهمید که تا چه حد او در کار خود مهارت دارد. بهترین سلبریتی استایلیست هایی که هرکدام از برندگان اسکارگرفته تا شناخته شده ترین بازیگران هستند. ارلانگر کسی بود که استایل لوپتیا نیونگ را برای شرکت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۳ طراحی کرد و همه ما لباس آبی زیبای اورا به یاد داریم. علاوه بر این بانوی زیبای هالیوودی ، مریل استریپ هم به تازگی به لیست مشتریان او اضافه شده است. 


جوزف کاسل 

جوزف کاسل

مشتریان: تیلور سویفت ، جیجی حدید

کاسل سالیان زیادی است که به عنوان استایلیست با تیلور سویفت کار می کند. جوزف کاسل کسی بود که استایل تیلور را از دختر بانمک شهرستانی به زیبارویی به سبک  سال های ۱۹۸۹ و ملکه کراپ تاپ ها تبدیل کرد و استایل کلاسیک و دل فریب او را زبانزد همه کرد تا جایی که دختران جوان همه به دنبال چنین استایلی باشند. علاوه بر این او استایل های جیجی حدید در مهمانی بعد از فرش قرمز اسکار سال ۲۰۱۴ تا مراسم ام تی وی اواردز  MTV VMA’s  امسال را طراحی می کند. حتی لباس های موزیک ویدیوی bad blood تیلور سویفت که جیجی حدید هم در آن بازی کرده است طراحی کرده است.بی دلیل کاسل از بهترین سلبریتی استایلیست ها شناخته نشده است.

مریل استریپ ناتالی پورتمن لیدی گاگا سلنا گومز اما استون جی جی حدید استایلیست ویکتوریا سکریر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین