کد خبر: 24654 A

خاص‌ترین دختر مدل خانواده کارداشیان / عکس‌ها

خاص‌ترین دختر مدل خانواده کارداشیان / عکس‌ها

کندال جنر یکی دیگر از مدل‌های خانواده ثروتمند کارداشیان-جنر است که خصوصیات متفاوتی با خواهرانش دارد.

ایران آرت: پس از مجموعه تلویزیونی واقع نمای «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» بود که ما با خانواده کارداشیان ها و یکی از خواهران با نام کندال جنر، آشنا شدیم. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر است که یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و چهار خواهر بزرگتر ناتنی به نام‌ های کورتنی، کیم و کلوئی کارداشیان و همچنین چهار برادر ناتنی به نام‌ های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر دارد.

به گزارش برترین ها، کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و برای برند sherri hill آغاز کرد اما سرعت پیشرفت او آنقدر زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد. در سال ۲۰۱۴، او برای راه رفتن روی صحنه ‌های فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس، نیویورک و میلان حضور یافت و در سال ۲۰۱۵ یکی از ستاره های برند مشهور ویکتوریا سیکرت شد. اگر دوست دارید در مورد این سوپراستار دنیای مد و فشن بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

کندال شهرتش را در ابتدای فعالیتش پنهان می کرد

کارل لاگرفلد تنها کسی نبود که کندال را نمی شناخت. خیلی های دیگر نیز از راز زندگی او و این که او جزوی از خانواده کارداشیان هاست، اطلاعی نداشتند. در واقع خود کندال بود که دوست نداشت در ابتدای فعالیت اش هویت اش را فاش کند. دلیل این کار او را هنوز کسی نفهمیده است اما شاید دلش می خواسته که بدون استفاده از شهرت خانوادگی اش، در میان مردم دیده شود و به شهرت برسد.

52800

او یک گروه دخترانه دارد

حتما با دیدن عکس های کندال جنر، شما هم متوجه شده اید که او با ستاره های دیگری چون جی جی حدید، کارا دلوین و هایلی بالدوین بسیار صمیمی ست. آنها زمان های بسیاری را با هم می گذارند و برای این که ثابت کنند چقدر بهم نزدیک اند، تتوهایی به یک شکل را روی بدن شان حک کرده اند. تتوی آنها به شکل یک قلب شکسته روی انگشت دست شان حک شده است.

او اغلب اوقات رفتارهای پسرانه دارد

اگر چه کندال یکی از ستاره های دنیای مد و فشن، از لوازم آرایش گرفته تا لباس های دخترانه و مجلسی، است اما به گفته خود و اطرافیانش او یک تام بوی است. تام بوی به دخترانی گفته می ‌شود که خصوصیات یا رفتارهای مختص جنس مذکر را به نمایش می ‌گذارند؛ ویژگی ‌هایی چون پوشش مردانه یا انجام فعالیت‌ هایی که در اغلب فرهنگ ‌ها مربوط به پسران است.

کندال می گوید: «من همیشه با خواهران دیگرم فرق داشتم. آنها دوست داشتند که هر لحظه یک لباس به تن کنند و خودشان را در مقابل دیگران به نمایش بگذارند. من هم تا حدودی این کارها را دوست داشتم اما در آن واحد دوست داشتم که زندگی خصوصی خودم را هم داشته باشم. من از این که دیگران ندانند کجا و در حال انچام چه کاری هستم، لذت می برم.»

kendall-jenner-blake-griffin-never-serious-web-lead

او نامش را از نیکول بروان سیمپسون گرفته است

نام واقعی کندال، کندال نیکول جنر، است. از آنجا که خانواده او با نیکول بروان و او. جی. سیمپسون رابطه نزدیکی داشتند، کریس تصمیم گرفت که پس از مرگ دوست صمیمی اش نام او را، نیکول، روی فرزندش بگذارد.

او از خواهران دیگرش قد بلندتر است

شاید شما هم مانند خیلی ها فکر می کردید که کلویی قدبلندترین کارداشیان است، اما اینطور نیست. کندال با قد 1.79 از تمام خواهرانش بلندتر است.

c75fb441f0994f850fabfe1b601792c0

ارزش خالص سرمایه او 18 میلیون دلار است

طبق گزارشات، کندال سرمایه ای حدود 18 میلیون دلار دارد. او سومین مدل پر درآمد جهان است. البته بخشی از سرمایه او به خاطر همکاری با برندهایی چون کلوین کلین، مارک جیکوبز و استی لودر است.

او با هری استایل وارد رابطه ای عاطفی شده بود

کندال جنر در سال 2013 با خواننده سابق گروه «One Direction»، هری استایل، در رابطه ای عاطفی بود. البته رابطه آنها دوام چندانی نداشت. کندال پس از او با ایسپ راکی و بلیک گریفین نیز قرار ملاقات می گذاشت.

kendall-jenner-cannes-2018-1526258057

کارداشیان کیم کارداشیان کندال جنر کایلی جنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین