کد خبر: 27492 A

تب مد در آسیای شرقی / مانکن‌‌های چینی را در خیابان ببینید

تب مد در آسیای شرقی / مانکن‌‌های چینی را در خیابان ببینید

هفته‌های مد در آسیای شرقی از شهر شانگهای آغاز شد.

ایران آرت: اگرچه چهار رویداد مهم دنیای مد (هفته مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس) به پایان رسیده است اما این روزها در آسیای شرقی تب مد بالا گرفته و ایونت‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.

به گزارش ایران آرت، در سال‌های اخیر طراحان کشورهای شرق آسیا حضور درخشانی در عرصه مد داشته‌اند و حاصل همکاری‌شان با برندهای معتبر دنیا در فشن‌شوها و نمایشگاه‌های متعدد به نمایش گذاشته شده و طرفدارانی از سراسر جهان پیدا کرده‌اند اما این طراحان امسال فرصت این را پیدا کردند که لباس‌هایشان را در منطقه خودشان هم به نمایش بگذارند.

هفته مد شانگهای هفته گذشته با حضور طراحانی از کشورهای چین، کره جنوبی و ژاپن و همینطور طراحان آمریکایی برگزار شد و شهر شانگهای برای یک هفته رنگ و بوی فشن به خود گرفت. این رویداد آغازگر هفته‌های مد در آسیای شرقی بود و بلافاصله پس از آن هفته مد توکیو شروع به کار کرد.

شهر شانگهای به پایتخت مد چین معروف است و فروشگاه‌های متعددی در این شهر به‌عنوان عرضه‌کننده پوشاک روز دنیا فعالیت می‌کنند. امیلی مالان، عکاس مجله ووگ در حاشیه برگزاری هفته مد شانگهای به این شهر سفر کرده و از استایل‌های خیابانی چینی‌ها عکس گرفته است که در ادامه این عکس‌ها را مشاهده خواهید کرد.


مانکن هفته مد توکیو آسیای شرقی مدل چینی مانکن معروف هفته مد شانگهای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین