کد خبر: 28187 A

فروشگاه برند پوشاک تایوان را ببینید / مکانی رها شده با دیوارهای خراب

فروشگاه برند پوشاک تایوان را ببینید / مکانی رها شده با دیوارهای خراب

طراحی فروشگاه کریستین دادا تایپه یادآور مکانی رهاشده با دیوارهای خراب است.

ایران آرت: فروشگاه کریستین دادا تایپه دومین فروشگاه مختص خانه مد خارج از ژاپن است که در تایوان ساخته شده. فروشگاه مساحتی برابر با 150 مترمربع دارد و طراحی آن متفاوت از سایر فروگاه های سنتی ژاپن و نشانگر یک مفهوم بزرگ تجاری است.طراحی به گونه ای، یاد آور مکانی رها شده با دیوارهای خراب است. کف پوش های به ظاهر خیس شده در کنار نور پردازی تامین شده از سقف، این حس را دو چندان کرده است.

به گزارش آرل، دیوارهای فروشگاه، با الگوی تصادفی و نامنظم به سقف، کف و یکدیگر متصل شده اند. از لوله های استیل مشکی براق برای آویزان کردن و نمایش لباس استفاده شده که طراحی را به سمت سبک صنعتی هدایت می کند.دیوارها فضا را به طور نامحسوس تفکیک کرده اند و مشتریان را به حرکت در سیرکولاسیون طراحی شده دعوت می کنند. همچنین از یک سری سکو مبترکانه با دسته بندی مناسب اجناس برای دسترسی راحت تر مراجعه کنندگان تعبیه شده است.

دیوارها از تخته های سیمان خام ساخته شده اند. در اصلاح به این متریال backing material می گویند. تصمیم گیری درباره استفاده از این متریال در مرحله ساخت گرفته شد زمانی که به نظر می رسید این متریال با طراحی کاملا متفاوت است اما در واقعیت شباهت بسیار زیادی داشتند.

2

3

5

6

7

dada(7)

برند معماری طراحی داخلی طراحی فروشگاه کریستین دادا تایپه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین