کد خبر: 29619 A

گران‌قیمت‌ترین لباس‌های دولچه و گابانا رونمایی شد / عکس‌ها

گران‌قیمت‌ترین لباس‌های دولچه و گابانا رونمایی شد / عکس‌ها

گران‌قیمت‌ترین لباس‌های برند دولچه و گابانا با الهام از آثار نقاشان ایتالیایی همچون داوینچی و بوتیچلی به نمایش گذاشته شد.

ایران آرت: کلکسیون آلتا مودا برند دولچه و گابانا که شامل گران‌قیمت‌ترین لباس‌های این برند ایتالیایی است هفته گذشته در تالار باشکوه پالازو لیتا در شهر میلان رونمایی شد.

به گزارش ایران آرت، کلکسیون آلتا مودا بیشتر مختص خریداران میلیونری است که به دنبال خرید لباس‌های لاکچری و گران‌قیمت هستند. کت‌واک این کلکسیون هر ساله با حضور مهمانان فراوان در اماکن تاریخی میلان برگزار می‌شود و دولچه و گابانا با این فشن‌شو شکوه محصولاتش را به رخ برندهای دیگر می‌کشد.

از ویژگی‌های خاص فشن‌شو آلتا مودا، صحنه‌آرایی‌های محل برگزاری کت‌واک است و هرساله سالن محل برگزاری توسط طراحان و ایده‌پردازان مشهور ایتالیایی به بهترین شکل با المان‌های تاریخی و سنتی آراسته می‌شود.

کلکسیون آلتا مودا شامل لباس‌های زنانه و مردانه است که البته البته فشن‌شوی مردانه آن با عنوان آلتا سارتوریا شناخته می‌شود و در همان مکان اما به طور جداگانه با فشن‌شو لباس‌های زنانه برگزار می‌شود.

کلکسیون امسال آلتا مودا و آلتا سارتوریا الهام گرفته از تاریخ کشور ایتالیا در دوران رنسانس و آثار نقاشانی همچون لئوناردو داوینچی و ساندرو بوتیچلی است.

در ادامه می‌توانید تصاویری از فشن‌شو آلتا مودا برند دولچه و گابانا در تالار آینه پالازو لیتا میلان را مشاهده کنید.  


 
دولچه و گابانا لئوناردو داوینچی ساندرو بوتیچلی آلتا مودا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین