کد خبر: 30327 A

فوری :عکاسی مدلینگ با تصویر انسانی تخلف اعلام شد

فوری :عکاسی مدلینگ با تصویر انسانی تخلف اعلام شد

ایران آرت : فارس خبر داده است: دبیر کارگروه مد و لباس کشور با بیان اینکه در حال حاضر عکاسی مدلینگ با تصویر انسانی مجاز نیست و تخلف محسوب می‌شود، گفت: تهیه و چاپ ژورنال‌های لباس با توجه به چارچوب‌های تعیین شده بلامانع است.

حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور در دومین همایش تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استان‌ها با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی طراحی مد و لباس به معنای گذراندن دوره‌های کلاسیک نیست، گفت: این دوره‌های آموزشی کارگاهی ارتباطی با آموزش طراحی مد ندارد.

قبادی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های لباس دانش‌آموزی نیازمند آیین‌نامه برگزاری است، گفت: پیش‌نویس‌های این آیین‌نامه با وزارت آموزش و پرورش رد و بدل شده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر عکاسی مدلینگ با تصویر انسانی مجاز نیست و تخلف محسوب می‌شود اما تهیه و چاپ ژورنال‌های لباس با توجه به چارچوب‌های تعیین شده بلامانع است. 

سحر قریشی

ایران آرت : این خبر در حالی اعلام می شود که هر روز دهها عکس مدلینگ از سلبریتی ها، بازیگران، حتی بازیگران تلویزیون و مدل ها در رسانه ها منتشر می شود و معلوم نیست چرا چنین تخلفی و دلایل آن زودتر اعلان نشده است!

این محدودیت در حالی رسانه ای می شود که برندهای ایرانی از لباس تا آکسسوری و عطر و لوازم آرایشی قافیه را به رقبای خارجی باخته اند و پیداست فقدان هفته های فشن و مراسم های جذاب پیرامونش نقش به سزایی در ناکامی ایفا می کند.  

 

 

مدلینگ مدلینگ ریحانه پارسا مدلینگ سحر قریشی حمید قبادی مدلینگ بهرام رادان مدلینگ بهنوش طباطبایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین