کد خبر: 31615 A

فشن‌شو متفاوت برای معرفی لباس‌های بهاری / مانکن‌های دیور به سیرک رفتند

فشن‌شو متفاوت برای معرفی لباس‌های بهاری / مانکن‌های دیور به سیرک رفتند

ماریا گراتزیا کیوری یکی از متفاوت‌ترین شوهای برند دیور را در یک سیرک برگزار کرد.

ایران آرت: کلکسیون کوتور بهار 2019 برند دیور با طراحی ماریا گراتزیا کیوری، طراح مشهور ایتالیایی در پاریس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایران آرت، ماریا گراتزیا کیوری در این شو با الهام از فضای سیرک‌، رژه‌ای منحصربه‌فرد از دلقک‌های خاصش را به نمایش گذاشت. شلوارهای مچ‌دار همراه با پیراهن‌های سفید و پیراهن‌های راه‌راه، کت‌های مشکی و همینطور درخشش اکلیل و رنگ در لباس‌های شب از جمله اتفاقات ویژه این کلکسیون است.

در این کلکسیون ماریا گراتزیا در استفاده از رنگ‌ها ریسک بیشتری کرده است. او ابتدا با رنگ‌های سفید و مشکی شروع کرد و بعد به سراغ قرمز و سفید رفت و در نهایت لباس‌های طلایی رنگ زیبایی را به کلکسیون اضافه کرد. نکته دیگر این شو، کلاه‌های متالیک بودند که شباهت زیادی به کلاه شنا داشتند.

آنطور که مدوپیا نوشته، ماریا گراتزیا کیوری در مورد کلکسیون کوتور 2019 دیور این‌طور می‌گوید: سیرک به نوعی تداعی‌گر دنیای کنونی ماست؛ دنیایی که شما بهترین لباست‌هایت را می‌پوشتی تا شخصیتت را نشان بدهی.

گراتزیا کیوری احساس می‌کند این شو یکی از عجیب‌ترین شوهایی است که برای دیور طراحی کرده است. هر چند کانسپت سیرک برای برند دیور زیاد بیگانه نیست و شخص کریستین دیور علاقه زیادی به سیرک‌ها و فضاهای عجیب ولی در عین حال زیبای آنها داشت. از طرفی خود ماریا گراتزیا کیوری ایتالیایی نیز با این کانسپت آشناست زیرا در فرهنگ ایتالیا سیرک‌ها جایگاه ارزشمندی دارند.

christian-dior-haute-couture-spring-2019-2

christian-dior-haute-couture-spring-2019-3

christian-dior-haute-couture-spring-2019-14

christian-dior-haute-couture-spring-2019-41

christian-dior-haute-couture-spring-2019-58

 

دیور فشن شو برند دیور ماریا گرازیا چیوری سیرک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین