کد خبر: 32809 A

شنل‌های جذابی که فصل بهار مد می‌شوند / عکس‌ها

شنل‌های جذابی که فصل بهار مد می‌شوند / عکس‌ها

شنل‌ها انتخاب فوق‌العاده‌ای برای پوشیدن در فصل‌ بهار هستند و مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی هم دارند.

ایران آرت: شنل‌ها یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر فصل‌های خنک سال هستند و مدل‌های نازک‌تر آن‌ها برای فصل بهار فوق العاده است. مدل ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی از پانچ‌ها موجود است و شما باید بدانید کدام استایل با سلیقه‌تان جور است. 

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار در اینباره نوشته است: باور کن تنها چیزی که تو برای پوشیدن یک پانچ به آن نیاز داری، کمی تخیل و ایده پردازی است! شنل ها برای تمام استایل ها و فرم های بدن مناسب و کاربردی هستند. می توانی این پانچ های زیبا را با انواع شلوار جین، دامن، شلوار فاق بلند، پیراهن و… ست کنی و از نتیجه کار مطمئن باشی. 

یکی از طرح ها و رنگ های ماندگار که همیشه زیبا و مناسب به نظر می رسد، طرح راه راه است! یک شنل راه راه سفید و سیاه، انتخاب خوبی برای استایل خیابانی است. این پانچ زیبا با شلواری به رنگ طوسی یا مشکی، بوت های مشکی ساده و همینطور یک کیف چرم مشکی ست می شود و ظاهری منحصر به فرد و شیک را برای تو به ارمغان می آورد. 

پانچ پتویی شتری به همراه یک شلوار اسکینی مشکی، بسیار زیبا است و بوت مشکی یا کفش شتری آن را تکمیل می کند. 

1

یکی دیگر از انواع شنل که این روزها حسابی طرفدار دارد، شنل پشمی چند رنگ پتویی است که ترکیب آن با لباس هایی به رنگ هرکدام از بخش های این شنل ها، فوق العاده می شود. بهتر است برای تکمیل این استایل از یک شلوار جین مشکی اسکینی استفاده کنی. 

از طرف دیگر، یک پانچ نازک سفید، همان چیزی است که تو برای تکمیل پیراهن مشکی مهمانی ات به آن نیاز داری! این شنل هم تو را گرم می کند و هم استایل تو را شیک تر خواهد کرد. همین ترکیب را با رنگ های عکس تصور کن! یک شنل مشکی ساده، پیراهن یا شومیز حریر سفید رنگ را تکمیل می کند. به همراه شومیز حریر ساده سفید می توانی از یک شلوار جین آبی رنگ اسکینی استفاده کنی.

حالا بیا به سراغ یکی دیگر از رنگ های ماندگار یعنی بژ یا خاکی برویم. یک پانچ خاکی که از سلیقه های قدیمی الهام گرفته، به همراه شلوار خوش دوخت مشکی و کفش پاشنه بلند مشکی، فوق العاده خواهد بود. 

4

اگر روز سردی در پیش داری، یک شنل بافتنی گشاد برای تو انتخاب خوبی خواهد بود. بهتر است به سراغ رنگ های خنثی مثل خاکستری بروی و این شنل ساده را با شال یا بلوزی رنگی و گرم تکمیل کنی. ترکیب رنگ زرد خردلی با طوسی بسیار دلنشین است. 

یک انتخاب دیگر برای پانچ ها، طرح های سرخ پوستی هستند که ترکیب آن ها با شلوار های مشکی اسکینی و همینطور بوت های جلوه گر، فوق العاده خواهد بود. این مدل شنل ها برای طرفداران سبک بوهمین فوق العاده است.

برخی ازشنل ها ظاهری کتی دارند و جلوی آن ها با یک کمر یا دکمه بسته می شود. این نوع پانچ های کتی، متناسب با سلیقه فرانسوی هستند و برای دختران جوان ایده فوق العاده ای اند. ترکیب این شنل ها با دامن بالای زانو بسیار زیبا خواهد بود. اگر به دنبال رنگ های جلوه گر این پانچ های کتی هستی بهتر است از یک لگ ساده مشکی استفاده کنی. 

5

6

7

8

9
 

 

پوشش لباس شنل استایل فشن مد و فشن لباس راه راه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین