کد خبر: 32964 A

چرا کیت میدلتون کتش را در مکان عمومی در نمی‌آورد؟ / عکس

چرا کیت میدلتون کتش را در مکان عمومی در نمی‌آورد؟ / عکس

در خانواده سلطنتی بریتانیا، درآودن لباس رویی در حضور دیگران در رویدادهای عمومی عملی "غیرخانمانه" یا "نامناسب برای بانوان" محسوب می‌شود.

ایران آرت: تقریباً در اکثر مواقع هر آنچه کیت میدلتون بپوشید، از پیراهن گرفته تا کتونی‌ راحتی، در عرض چند دقیقه توسط طرفداران استایل او خریداری می‌شود. اما این موضوع او را از رعایت برخی آداب و رسوم هر چند قدیمی خانواده سلطنتی مستثنی نمی‌کند.

برای مثال، زمانی که شاهزاده ویلیام و کیت—دوک و دوشس کمبریج—در بخشی از تور اسکاندیناوی خود با خانواده سلطنتی نروژ دیدار کردند، عکس‌هایی از کیت منتشر شد که نشان می‌داد او حتی هنگامی که داخل کاخ هم نشسته بود، کت خود را در نیاورده بود.

مواقع بسیار دیگری هم بوده است که کیت کت خود را در رویدادهای عمومی از تن در نیاورده است.

به گزارش کلاغه، اما دلیل این کار این نیست که او همیشه احساس سرما می‌کند یا لباس مناسبی زیر کت نپوشیده است بلکه این جزو قوانین آداب و معاشرت در خانواده سلطنتی است که دوشس کمبریج نباید کت خود را در انظار عموم از تن در بیاورد.

در واقع، طبق پروتکل‌های خانواده سلطنتی بریتانیا، درآودن لباس رویی در حضور دیگران در رویدادهای عمومی عملی " غیرخانمانه" یا "نامناسب برای بانوان" محسوب می‌شود.

اگر هم او احساس گرما کند، باید به محلی برود که دوربین در آن قرار ندارد و بعد کت خود را در بیاورد.

کت-و-دامن

اگرچه دوشس کمبریج در بعضی موارد پروتکل‌های خانواده سلطنتی را رعایت نکرده است، احتمال کمی وجود دارد که او تصمیم بگیرد این قانون را بشکند چرا که تا الان نشان داده است که به چنین آداب و رسومی بسیار پایبند است.

البته مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، ثابت کرده است که در این گونه موارد بسیار جسورانه‌تر عمل می‌کند. در همین مدت کوتاهی که از ورود او به خانواده سلطنتی می‌گذرد، این بازیگر سابق آمریکایی نشان داده است که از رعایت نکردن برخی پروتکل‌ها واهمه‌ای ندارد.

همین موضوع باعث شده است که رسانه‌های مختلف تمام حرکات او را رصد کنند و منتظر باشند که او یکی دیگر از سنت‌های قدیمی سلطنتی را زیر سوال ببرد.

لباس کیت میدلتون خاندان سلطنتی بریتانیا پوشاک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین