کد خبر: 33135 A

ببینید: متفاوت‌ترین استایل‌های خیابانی ۲۰۱۹ / از مخمل اسپرت رنگی تا لباس‌های براق و درخشان

ببینید: متفاوت‌ترین استایل‌های خیابانی ۲۰۱۹ /  از مخمل اسپرت رنگی تا لباس‌های براق و درخشان

با شروع سال ۲۰۱۹ ایده‌هایی برای استایل خیابانی معرفی شده که از این یکنواختی دور هستند و خسته‌کننده و تکراری به نظر نمی‌رسند.

ایران آرت: هرچه هوا سردتر می شود، تمایل ما به پوشیدن شلوارهای جذب و چسبان، بافت‌های گرم و کت های پفی و گشاد بیشتر می شود. این رایج ترین و عادی ترین استایل زمستانی است! اما با شروع سال ۲۰۱۹ ایده هایی برای استایل خیابانی معرفی شده که از این یکنواختی دور هستند و خسته کننده و تکراری به نظر نمی رسند. به گزارش منودلیار، بعضی از این ایده‌ها برای فصل بهار هم قابل استفاده هستند و به نظر می‌رسد در استایل خیابانی ۲۰۱۹ زیاد به چشم بیایند. 

مخمل اسپرت رنگی:

2

مخمل مشکی؟ خوب است، اما تکراری است و رنگ تیره آن باعث می شود جلوه چندانی نداشته باشد. بهتر است از مخمل های رنگی و براق مثل صورتی، سبز یا حتی زرد روشن استفاده کنی و استایلت را چشم نواز تر کنی. در استایل خیابانی ۲۰۱۹ شاهد حضور این مخمل های رنگی خواهیم بود. 

تونیک حریر و شلوار خوش دوخت پاچه گشاد:

3

به جای شلوارهای جذب و چسبان همیشگی، سراغ شلوارهای خوش دوخت و پاچه گشاد برو. معمولاً عادت کرده ایم که شلوارهای پاچه گشاد را به همراه شومیزها یا بلوزهای کوتاه بپوشیم؛ اما ترکیب این شلوارها با تونیک های حریر در استایل خیابانی ۲۰۱۹ زیاد به چشم می خورد و براقیت حریر، این استایل را شیک و  منحصر به فرد می کند. می توانی با پوشیدن یک ژاکت پشمی، کمی به استایلت تعادل بدهی. 

ترکیب و تعادل:

4

همه چیز را رتبه بندی کن. نیازی نیست کل استایل تو یک طرح و رنگ داشته باشد، اما می توانی یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنی و برای بخش های مختلف استایلت از طیف های متفاوت آن بهره ببری. به این ترتیب استایل تو شیک، متناسب اما غیر خسته کننده می شود. 

استفاده از طرح های محبوب ۲۰۱۹:

5

طرح پوست حیوانات که در سال ۲۰۱۸ بسیار محبوب بود، در استایل خیابانی ۲۰۱۹ هم جایگاه خود را حفظ کرده است. البته در این سال جدید طرح راه راه پوست گورخر، جای خالخالی پلنگی را گرفته و به رتبه ۱ طرح های محبوب راه یافته است. 

استفاده از دامن های چرم:

6

چرم یکی از محبوب ترین و جذاب ترین متریال ها برای تمام بخش های استایل است و در کفش، کیف، کت، شلوار و حتی دامن خوش می درخشد. دامن های چرمی در استایل خیابانی ۲۰۱۹ به چشم می خورند؛ به خصوص اگر خوش دوخت باشند و برش متفاوتی داشته باشند. می توان این دامن های چرمی زیبا را با انواع شومیز و بلوز ست کرد؛ اما آنچه که برای این زمستان سرد بهترین انتخاب است، بافت ها و سوییشرت های پر حجم و گشاد است که بر خلاف تصور ما ترکیب آن ها با هم بسیار جذاب می شود. 

کاپشن های بی آستین پف دار:

7

اگر چند سال پیش از این کاپشن های پف دار بی آستین برای فصل های سرد سال استفاده کرده باشی، می توانی آن را از کمد بیرون بیاوری و با خیال راحت از آن استفاده کنی. این کاپشن ها گرم و راحت هستند و می توان آن ها را روی کت ها و بافت ها پوشید. 

استفاده از شال های زمستانی به جای پانچ:

8

در این روزهای سرد می توانی شال های گرم و زمستانی را دور گردنت بیندازی و استایل شیک و جذابی داشته باشی. اما یک راهکار جالب و ساده که در استایل خیابانی ۲۰۱۹ هم زیاد دیده می شود، استفاده از این شال ها به عنوان پانچ است. می توانی شال عریض و گرم را روی شانه هایت بیندازی و قسمت میانی آن را با کمربند دور کمرت ببندی. به این ترتیب یک پانچ زیبا داری که می توانی انواع کت را هم روی آن بپوشی. 

استفاده از شال گردن های پرز بلند دم روباهی:

9

این اکسسوری جذاب و شیک، هر استایلی را متفاوت و جذاب می کند. هرکسی از این مدل شال استقبال نمی کند اما ترکیب آن باکت های چرمی و شلوار جین هم فوق العاده خواهد بود. 

استفاده از متریال های براق و درخشان:

10

برای پوشیدن لباس هایی براق و درخشان، نیازی نیست به دنبال یک مهمانی مجلل یا دورهمی های دوستانه باشی. لباس های براق و زرق و برقی در استایل خیابانی ۲۰۱۹ دیده می شوند. می توانی شلوارهای براق پوست ماری را با یک سوییشرت گشاد و پف دار ترکیب کنی و ظاهری متفاوت اما شیک داشته باشی. 

شلوار ورنی:

11

لباس های ورنی ترند سال ۲۰۱۹ هستند و در استایل خیابانی هم جایگاه ویژه ای دارند. ممکن است طرفدار این متریال براق نباشی و ترجیح بدهی از چرم های مات استفاده کنی؛ اما ترکیب شلوار ورنی با کفش های تخت و یک بافت راه راه مشکی و سفید فوق العاده خواهد بود. 

 

پوشش لباس هفته مد پوشاک استایل خیابانی مخمل اسپرت رنگی لباس براق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین