کد خبر: 33146 A

تولید یک کیف مسخره اما دوست‌داشتنی / کوچک‌ترین کیف زنانه ساخته شد

تولید یک کیف مسخره اما دوست‌داشتنی / کوچک‌ترین کیف زنانه ساخته شد

عجیب‌ترین و کوچک‌ترین چیزی که در هفته مد پاریس ۲۰۱۹ روی صحنه به نمایش درآمد، یک کیف پنج سانتیمتری بود که دستمایه شوخی‌های بامزه در شبکه‌های اجتماعی شده است.

ایران آرت: فراگیر شدن تب دست گرفتن کیفی بسیار کوچک که کف دست جا می‌شود و حتی نمی‌توان یک کارت اعتباری را درون آن جا داد، مردم عادی و فعالان صنعت مد را دچار یک سردرد عجیب کرده است. از همان لحظه‌ای که میکروکیف هفته گذشته در هفته مد پاریس به نمایش درآمد، می‌شد واکنش‌های متضاد را نسبت به آن پیش‌بینی کرد؛ استقبال احتمالی خریداران و البته فراهم شدن فرصت برای شوخی‌های کاربران فضای مجازی.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، کیف مینیاتوری در واقع نسخه کوچک‌شده کیف لوچیکیتو است که سال گذشته با ابعاد ۱۲ در شش سانتیمتر به بازار آمد و تقریبا تمام موجودی آن در انبارهای فروشگاه‌های آنلاین با وجود قیمت فضایی ۵۰۰ دلاری به فروش رسید. کیف تازه فقط ۵.۲ سانتیمتر طول دارد و هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است. با این حال، برخی معتقدند کیفی که فقط بتوان یک قرص نعناع یا یک USB درونش جا داد، ارزش خریدن ندارد.

نکته جالب اینکه به دلیل ابعاد بسیار کوچک کیف، بسیاری از حاضران در هفته مد پاریس حتی متوجه آن نشده بودند. بعدها که تصاویر کیف مینیاتوری لوچیکیتو در فضای مجازی دست به دست چرخید و فراگیر شد، همه درباره‌اش اظهار نظر کردند. نشریه Dazes این کیف را "مسخره اما دوست‌داشتنی" دانست و مجله معتبر Elle با این توصیف سراغ آن رفت: "فقط می‌توان ایرپاد آیفون (هدفون بدون سیم) درون آن جا داد."

گروهی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هم با لحن تمسخر و استهزا با کیف برخورد کردند؛ از جمله کاربری که آن را "نشانه شخصیت" توصیف کرد و دیگری نوشت: "ما ضربه‌های روانی روزانه‌مان را قسمت می‌کنیم، درون کیف می‌ریزیم و با خودمان این سو و آن سو می‌بریم."

برند ژاکوموس که کیف موسوم به مینی لوچیکیتو را در هفته مد پاریس عرضه کرد، مربوط به یک طراح ۲۹ ساله به نام سیمون پورت است؛ جوانی که خیلی زود با لباس‌های عجیب و غریب زنانه نامی برای خود در دنیای طراحی و مد دست و پا کرده است.

هفته مد پاریس هفته مد کیف زنانه کیف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین