کد خبر: 33511 A

برگزاری یک فشن‌شو پرسروصدا/عکس‌ها

برگزاری یک فشن‌شو پرسروصدا/عکس‌ها

فشن‌شوی تام براون به دلیل استایل‌های مردانه و کیف‌های جالبی که طرح سگ بودند با استقبال مواجه شد.

ایران آرت: کالکشن جدید تام براون که برای پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰ در هفته مد پاریس ارائه داد تقریبا سر و صدای زیادی کرد اما این بار نه برای خود مجموعه بلکه بیشتر به دلیل استایل های مردانه و همان کیف های جالبی که طرح سگ بودند و همه نگاه ها را روی استایل های تام بروان کشانده بود. بله آن فشن شوی پر از سگ‌های رنگی مربوط به همین برند بود.

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار درباره این فشن‌شو نوشته است: این مجموعه در شروع کت واک با استایل های مردانه، اداری و نیمه رسمی به روی صحنه آمد. استایل هایی که کاملا بدون جنسیت بودند؛ شامل کت و شلوار های
خاکستری رنگ که در جزییات آن ها تغییراتی دیده می شد و بارانی های خاکی رنگ که روی این استایل ها آمده بود.

کفش های هشت ترک مردانه، کراوات و یک کیف دستی رسمی و اداری تکمیل کننده این استایل های تام بروان بودند. ترکیب شومیز های سفید با این کت و شلوار های خاکستری یادآور استایل رسمی دانش آموختگان کالج های انگلیسی بود.

البته مدتی که از شروع این فشن شو گذشت و کت و شلوار ها تبدیل به کت و شلوارک با همان درونمایه شدند یا زمانی که کفش های آکسفورد سفید مشکی به روی صحنه آمدند، این استایل خودش را بیشتر نشان داد. این ست ها وطراحی هایشان برگرفته از استایل خود تام براون بود.

با اینکه این استایل ها به نوبه خودشان جذاب و دوست داشتنی بودند اما کم کم داشنتد ما را از حضور کلکسیون زنانه ناامید می کردند که پیراهن هایی با همان درونمایه و در قالب همان ایده به روی صحنه آمدند. استفاده از تزییات خز برای این مجموعه زمستانی، پارچه های طرح دار و ترکیب رنگی سفید، قرمز، و خاکستری در این مجموعه بسیار به چشم می خورد. بعد از آن هم همان کیف های بامزه و جذاب حسابی روی صحنه غوغا کردند. 


 
فشن شو هفته مد پاریس استایل مردانه تام براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین