کد خبر: 34850 A

پوشش‌های خاص بهاره برای خانم‌های اچ.اند.ام‌پوش/ عکس‌ها

پوشش‌های خاص بهاره برای خانم‌های اچ.اند.ام‌پوش/ عکس‌ها

برند پرطرفدار اچ اند ام چند آیتم پوشش خاص بهاره را به طرفداران خود معرفی کرده است.

ایران آرت: برند اچ اند ام (H&M) یکی از برندهای محبوب و قابل اعتماد است که وقتی چیزی را به ما پیشنهاد می‌کند، مطمئن می‌شویم خرید آن کار درستی است! ترندهای بهار بسیار متنوع و گسترده هستند و انتخاب بهترین آن ها دشوار است؛ اما برند اچ اند ام ۱۵ آیتم را از میان ترندهای بهار ۲۰۱۹ به ما معرفی کرده که استایل کردن با آن‌ها بسیار جذاب است.

مجله منودلیار با معرفی این ترندها نوشته است؛ می توانید این آیتم‌ها را با هم ترکیب کنید و ترندی و خوش‌پوش به نظر برسید:

شومیز مدل دار سفید با آستین های پفی و یقه V شکل یکی از ترندهای بهار ۲۰۱۹ به پیشنهاد برند اچ اند ام است که با انواع دامن و شلوار، ترکیبی زیبا را به وجود می آورد. انواع دیگر شومیز مدل دار هم از ترندهای محبوب و معرفی شده توسط این برند هستند. مدل یقه قایقی گشاد که در استایل بوهمین زیاد دیده می شود هم جزو این پیشنهادات است.

1

پیشنهاد بعدی برند اچ اند ام از میان تمام ترندهای بهار ۲۰۱۹، دامن های لایه لایه و پیلی دار هستند که به ویژه در مدل ماکسی ارائه شده اند و پارچه هایی طرح دار دارند. این دامن ها گشاد و نازکند و برای طرفداران استایل بوهمین ایده فوق العاده ای به نظر می رسند. 

2

جامپسوت ها که یکی از ترندهای جذاب امسال هستند هم در این لیست دیده می شوند. البته این جامپسوت ها زنانه تر شده اند، پارچه هایی نازک و مدلی گشاد دارند و به دامن شلواری نزدیک هستند. مثل بسیاری از پیشنهادات اچ اند ام، جامپسوت ها هم پارچه ای طرح دار دارند. 

3

پیراهن های گلدار ماکسی هم یکی دیگر از پیشنهادهای این برند از میان ترندهای بهار ۲۰۱۹ هستند که به نظر می رسد امسال نقش مهمی را در زمینه مد و فشن ایفا کنند. این پیراهن ها پیلی دار هستند و جذابیت زیادی دارند. 

4

انواع لباس گلدار امسال روی بورس هستند و این موضوع در میان پیشنهادات ترندی برند اچ اند ام به خوبی قابل مشاهده است. شومیزها، تاپ ها و تونیک های گلدار با مدل های خاص و جذاب در این میان بیش از همه به چشم می‌آیند و دلبری می کنند. 

5

شلوارهای طرح دار از بالا گشاد هم آخرین دسته از از پیشنهادات این برند مطرح و معروف هستند که برای فصل تابستان انتخاب خوبی به نظر می رسند و بسیار جذاب و خنک هستند.


6

برند پوشش اچ اند ام لباس بهاره برند پوشاک لباس بهاری زنان خوش پوش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین