کد خبر: 36297 A

استایل دهه هفتادی مدل‌های گوچی/ عکسها

استایل دهه هفتادی مدل‌های گوچی/ عکسها

کالکشن ریزورت 2020 برند گوچی با الهام از استایل و لباس‌های دهه هفتاد میلادی رونمایی شد.

ایران آرت: هر سال شاهد لوکشین‌های جذابی برای کلکسیون ریزورت گوچی هستیم. گوچی برای این کلکسیون به سراغ بنا و مکان‌های تاریخی و هنری می‌رود و امسال مجموعه موزه کاپیتولین رم میزبان این برند بود. قدمت این موزه به سال 1471 میلادی برمی‌گردد و جزو اولین موزه‌های دنیا است و آثار و مجسمه‌های زیادیی را در خود جای داده است و به طور کلی گنجینه‌ای از فرهنگ و تاریخ رم است.

البته هری استایلز نیز برای اجرای برنامه حضور داشت و مدل‌ها در میان نور چراغ قوه مهمانان وارد رانوی شدند.

بر اساس گزارش مدوپیا، حال و هوای کلی لباس‌های این کلکسیون نشان دهنده استایل‌های دهه هفتاد میلادی است و مثل همیشه شاهد اکسسوری‌های جالب و بعضاً عجیب بودیم. اما این تنها هدف الساندرو میکله نبود. بلکه الساندرو این بار طراحی‌هایش را حول مسائل مربوط به حقوق زنان انجام داده بود و روی لباس‌ها اشاراتی به شعارهای گروه‌های فمنیسم در دهه 70 و قوانین آن دروان داشته است.

الساندرو میکله دهه هفتاد را انتخاب کرده بود زیرا از نظر او در این دوران زنان و مردان راحت‌تر و فارغ‌تر از کلیشه‌های جنسیتی لباس می‌پوشیده‌اند و همین موضوع در لباس‌ها نیز مشهود است.

او می‌گوید: از قوانین مخصوصاً آنهایی که بر انتخاب‌های شخصی دلالت می‌کند بیزار هستم. آشوب را ترجیح می‌دهم و به نظرم زیبایی از آشوب برانگیخته می‌شود.

کلکسیون کروز 2020 معمولاً در نیمه زمستان برای خرید در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و آیتم‌های متفاوتی از جمله کت‌های زمستانی، کلاه‌ها، پیراهن‌ها و ... را شامل می‌شود تا مشتریان خاص این برندها در هر تعطیلاتی بتوانند از این آیتم‌ها استفاده کنند.

پوشش لباس مدل گوچی هری استایلز ریزورت 2019 ریزورت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین