کد خبر: 36357 A

ملکه مراکش و استایل خاص لباس پوشیدنش/عکسها

ملکه مراکش و استایل خاص لباس پوشیدنش/عکسها

للا سلما بیشتر اوقات با لباس سنتی مردم مراکش موسوم به قفطان مغربی دیده می‌شود.

ایران آرت: للا سلما ملکه مراکش سبک خاصی در انتخاب لباس دارد. او در بیشتر اوقات با لباس سنتی مردم مراکش موسوم به قفطان مغربی دیده می‌شود. بیشتر عکس‌هایی که از او منتشر شده در قفطان مغربی گرانقیمتی به رنگ آبی است که سنگ دوزی شده و یک کمربند پهن سفید و گلدوزی‌هایی از جنس همان کمربند روی لباسش به چشم می‌خورد. سگگ او از سنگ‌های آبی و کفش او هم برای ساده‌تر دیده شدن به همان رنگ است.

او همچنین در قفطان سبز زیتونی با گلدوزی‌های طلایی رنگ، بسیار دیده می‌شود. می‌گویند این لباس با رنگ سفید پوست و مو‌های قرمز او هماهنگی دارد.

327740db630e83c98ffe205d75ba1f62

به گزارش تابناک باتو، او علاقه زیادی به کمربند دارد حتی وقتی لباس هایش ساده باشند نیز از آن غافل نمی‌شود. او در مناسبات رسمی از رنگ‌های روشن استفاده می‌کند. در انتخاب اکسسوار‌ها تنوع به خرج می‌دهد. مانند گردنبند مروارید با لباس مشکی و ست کردن گوشواره هایش با تاج فاخر پادشاهی. لباس‌های او پُر از جزئیات، گلدوزی‌های ظریف و استفاده از پارچه‌های براق و روشن است.

primary_0d0d76ce1ab9cfaba296d2376618f5e4

سلما بنانی با عنوان سلطنتی (شاهدخت للا سلما) متولد ۱۰ ماه مِه ۱۹۷۸ بانوی اول مراکش و همسر محمد ششم پادشاه مغرب و مهندس کامپیوتر می‌باشد.

salma-1--z
 

April8-1

پوشش لباس استایل ملکه ملکه مراکش
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین