کد خبر: 36908 A

طراحی لباس با الهام از آهنگ‌های تیلور سوئیفت

طراحی لباس با الهام از آهنگ‌های تیلور سوئیفت

استلا مک‌کارتنی طراح مد مشهور بریتانیایی یک کلکسیون لباس را با الهام از آثار آلبوم جدید تیلور سوئیفت خلق می‌کند.

ایران آرت: تیلور سویفت که آلبوم جدیدش با نام "Lover" را ۲۳ اوت منتشر می‌کند اعلام کرد که با استلا مک‌کارتنی طراح مد بریتانیایی برای ایجاد یک کلکسیون جدید وارد همکاری شده است.

سویفت در لایو اینستاگرام خود در روز پنج شنبه گذشته درباره مک کارتنی گفت: "ما مدت زیادی است که با هم دوست هستیم و من برای استلا به عنوان یک زن احترام بسیار زیادی قائل هستم. من به چیزهایی که او خلق می‌کند و چگونه خلق می‌کند، احترام می‌گذارم. طرح های او عجیب و غریب، خیالی و رمانتیک هستند و من اخیرا لباس‌های زیادی از او را پوشیده‌ام. استلا آهنگ‌های آلبوم جدید من را گوش کرد و از آن‌ها برای این کلکسیون الهام گرفته است."

تیلور صحبت‌های خود را این گونه به پایان رساند: "من بسیار بسیار افتخار می‌کنم که استلا می‌خواهد در این راه با من همکاری کند."

photo_2019-06-14_01-50-31

به گزارش منودلیار، در حالی که سویفت هرگز تاکنون از طرح‌های مک کارتنی برای فرش قرمز یک ایونت سطح بالا استفاده نکرده بود، اما برای مهمانی بعد از مراسم بفتا (آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا) در فوریه ۲۰۱۹، لباسی از این طراح را پوشید. این لباس جذاب شامل یک پیراهن توری زیبا در رنگ آبی آسمانی که به همراه یک کت استایل شده بود.

Taylor-Swift-Joe-Alwyn-bafta-after-party-6

با وجود این که سویفت طرفداران زیادی را با آلبوم جدید خود جذب می‌کند ولی قطعا همکاری سویفت/مک کارتنی یک قدم رو به جلو و پیشرفت به ویژه در زمینه مد محسوب می‌شود.

مک کارتنی نیز که در سال ۲۰۰۱ اولین کلکسیون خود را راه اندازی کرده است، سال‌هاست که ستارگان و شخصیت‌های مشهوری نظیر بیانسه، کیت میدلتون و مگان مارکل از طرح‌های این طراح خلاق استفاده می‌کنند.

gettyimages-462951430-1549840972

در دنیای مد نیز مک کارتنی به خاطر شلوارهای پارچه‌ای با الگوی حرفه‌ای، لباس‌های شیک و کت‌های دنباله دار پایدارش و همچنین فعالیت‌هایی نظیر فعال حقوق حیوانات و حامی محیط زیست، بسیار شناخته شده است.

زیبایی‌شناسی اخیر تیلور مطابق با صفحه اینستاگرامش، بیشتر دخترانه است، بنابراین انتظار می‌رود این کلکسیون سرشار از رنگ‌های آب نباتی، طرح‌های پروانه‌ای، لباس‌های پر چین و پر پیچ و تاب باشد.

photo_2019-06-19_10-40-16

استلا مک کارتنی تیلور سویفت طراحی لباس تیلور سوئیفت آلبوم عاشق تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین