کد خبر: 37322 A

مدل معروفی که با همه مدل‌ها فرق دارد/ عکسها

مدل معروفی که با همه مدل‌ها فرق دارد/ عکسها

اشلی گراهام معروف‌ترین مدل پلاس سایز است که می‌گوید به هدف تغییر دادن نگاه‌ها به مقوله زیبایی وارد این حرفه شده است.

ایران آرت: اشلی گراهام متولد 30 اکتبر 1987 در ایالت نبراسکای آمریکا، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2001 آغاز کرد و موفقیتش در دنیای مد و فشن باعث شد که بارها تصویرش روی مجله‌های ووگ، هارپر بازار، گلمور و... به چاپ برسد. اما آنچه که او را نسبت به سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، پلاس سایز بودن اوست. 

به گزارش ایران‌آرت، در حالیکه بسیاری از آژانس‌های مد به دنبال مدل‌های لاغر هستند، اشلی گراهام به‌عنوان یک مدل سایز بزرگ توانسته خودش را به‌عنوان یکی از برترین مدل‌های جهان معرفی کند. او اکنون دهمین مدل ثروتمند جهان به شمار می‌رود و با توجه به افزایش شهرتش در سال‌های اخیر احتمالاً ثروت او در آینده‌ای نزدیک با رشدی چشمگیر همراه خواهد شد. 

تصویر این مدل آمریکایی سال 2016 به‌عنوان اولین مدل پلاس سایز بر روی مجله ورزشی Sports Illustrated Swimsuit Issue چاپ شد و توجه‌ها را به سمت او جلب کرد. گراهام پس از آن سه پیشنهاد جدید دریافت کرد و وارد مرحله جدیدی از دنیای شهرت شد. 

اشلی گراهام

اشلی طرفدار جنبش body positivy است که شعار اصلی‌اش این است که "زیبایی واقعی فراتر از اندازه‌ها و طبیعی بودن زیباست". این انجمن بر این باور است که همه باید خود و بدن‌شان را دوست داشته باشند و از معیارهای غیرطبیعی دوری کنند. اشلی گراهام با طرفداری از این جنبش توانسته زاویه دید مردم را نسبت به استانداردهای زیبایی تغییر دهد. 

GettyImages-635444396

اشلی گرهام همچنین یک کتاب در مورد زیبایی و اعتماد به نفس و قدرت زنان نوشته که الهام‌بخش عده زیادی از زنان شده است.

این مدل بر اساس لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است. 

اشلی گراهام 2

اشلی گراهام همسر جاستین اروین بازیگر هالیوود است. او و جاستین سال 2010 با هم ازدواج کردند و حضور دو نفره آنها بر روی فرش قرمزها با استقبال عکاسان همراه می‌شود. آنها زندگی عاشقانه‌ای دارند و کمتر پیش آمده که رسانه‌ها از اختلاف اشلی و همسرش بنویسند. 

Justin-Ervin-and-Ashley-Graham-talk-sex

D1B_12078_110904

ashley-graham-23-1501166797

 

مدل مانکن مدلینگ اشلی گراهام پلاس سایز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین