کد خبر: 38177 A

لباس‌های خاص نوبی طلایی در هفته مد برلین/ عکس‌ها

لباس‌های خاص نوبی طلایی در هفته مد برلین/ عکس‌ها

طراح ایرانی مقیم آلمان کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۲۰ خود را در هفته مد برلین به نمایش گذاشت.

ایران آرت: نوبی طلایی طراح ایرانی مقیم آلمان کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۲۰ برند نوبی طلایی را در کلیسا پاروچیال در مرکز شهر برلین در هفته مد برلین ارائه داد. معماری داخلی این کلیسا، دیوارهای بلند و قرمز رنگش فضا را برای ایجاد خلاقیت و دیدگاه نو فراهم می کند. بنابراین همه این ویژگی ها سبب می شود که این مکان نقطه عطفی برای بازگشت دوبار نوبیه (نوبی) طلایی به هفته مد برلین باشد.

از سال ۲۰۱۶، طراح متولد تهران و فارغ التحصیل مدرسه اسمود برلین، طرح های خود را منحصرا در هفته مد پاریس به نمایش می‌گذاشت ولی بعد از سال ها نوبیه برای ارائه کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۲۰ به پایتخت آلمان، برلین، بازگشته است.

به گزارش منودلیار، در کلکسیون نوبی طلایی نه تنها سیلوئت های گشاد و پارچه های سبک و روان به کار برده شده بلکه به دلیل استفاده از رنگ هایی در تنالیته کرم، بژ، سفید، سیاه و همچنین آبی تیره، پلی میان لباس های مردانه و زنانه ایجاد کرده است.

بنابراین طراح این برند، نوبیه طلایی در این مجموعه پیراهن های سایز بزرگ، بلیزر هایی در الگو و سایز مردانه، ژاکت های ورزشی و ترنچ کت های گشاد را ارئه داده که از طریق جزئیات و المان های هیجان انگیز، زنانگی و حس ظرافت را به کلکسیونش هدیه داده است. به گونه ای که مهمانان این مراسم نظیر تاپ مدل ها، بلاگر ها، اینفلوئنسر ها و سردبیران برجسته مد، طرح های الهام گرفته از لباس های مردانه او را به زیبایی تحسین کردند. 

photo_2019-07-24_18-31-11

به عبارت دیگر از ویژگی های برجسته این شو نه تنها در هم آمیختگی عناصر مردانه و زنانه است بلکه طرح های ساده و در عین حال مدرن این طراح بعد از سال ها دوباره به برلین بازگشته است.

علاوه بر این استفاده از پارچه های چارخونه، توری های لیزری، به کار گیری فن دریپ برای بازی با پارچه و زیبا تر جلوه دادن لباس ها و هم چنین پارچه های پلیسه در کل این مجموعه بر جذابیت و زیبایی این کلکسیون افزوده است.

این کلکسیون در مجموع ۴۰ استایل را شامل می شود که با هم یک تصویر کامل، جدایی ناپذیر و هماهنگ را تشکیل می دهند و در عین حال برخی از طرح ها نیز برجسته تر ظاهر شدند.

2

برای مثال ترنچ کت طوسی گشادی که از طریق دوخت های سفید و جیب های بزرگ، تاثیر مد مردانه را کاملا نشان می دهد یا حتی پیراهن بلند پر پیچ و تاب در رنگ آبی تیره، شاید در نگاه اول خیلی قابل پوشیدن به نظر نرسد ولی با کمی دقت بیشتر به ارتباط بین لباس های عجیب و غریب و ساده پی خواهیم برد. 

نمونه جذاب دیگر آن، بلوز چرمی در رنگ هلویی روشن بود که نگاه حاضرین را به آن خیره کرد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

photo_2019-07-24_18-31-38

استایل این لباس ها با استفاده از کفش های هیجان انگیز برند آلمانی "تریپن" در رنگ های مختلف کامل شد که ویژگی مشترک همه این کفش ها داشتن لژ های ضخیم و یکدست بود.

اگر چه ممکن است در این کلکسیون بازی با رنگ یا تغییر رنگ آن چنانی دیده نشود ولی استایل های تک رنگ یک دیدگاه مدرنی را بازتاب می کند که از طریق جزئیاتی نظیر چین و پلیسه برجسته تر می شوند.

photo_2019-07-24_18-31-25

جنبش های هنری نظیر معماری و طراحی های اسکاندیناوی دهه ۱۹۵۰ نقش مهمی را در طرح‌های این طراح خلاق ایفا می‌کنند و منبع اصلی الهام کلکسیون‌های او هستند.

photo_2019-07-24_18-30-59

 

طراح لباس طراح مد هفته مد برلین نوبیه طلایی طراح ایرانی نوبی طلایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین