کد خبر: 39337 A

همکاری برندهای معروف برای حفظ محیط زیست

همکاری برندهای معروف برای حفظ محیط زیست

نمایندگانی از برندهای معروف دنیا دور هم جمع شدند تا درباره بهبود پایداری زیست‌محیطی همکاری کنند.

ایران آرت: برندهای مد مشهور از جمله گوچی و اچ‌اندام این هفته در نشست کشورهای گروه هفت در بیاریتز فرانسه دیدار کردند تا درباره مبارزه با بحران تغییر اقلیم و بهبود پایداری زیست‌محیطی همکاری کنند. در این اجلاس 32 چهره عمده مُد شرکت کردند، از جمله فرانسوا-هانری پینو، مدیرعامل شرکت کرینگ، و صاحب ایندیتکس، شرکت مالک آرم تجارتی زارا. 

این ائتلاف که با نام "پیمان مد" هم شناخته می‌شود، شامل برندهایی از جمله آدیداس، بربری، شانل، اچ ‌اند ام، رالف لورن و استلا مک‌کارتی هم هست.

به گزارش ایندیپندنت، نمایندگان این شرکت‌ها می‌گویند هدف‌شان استفاده از "ابتکار هدف‌های دانش‌بنیان" (اس‌بی‌تی‌آی) است که بر اقدام در سه زمینه اساسی برای حفاظت از کره زمین تمرکز دارد: توقف گرمایش جهانی، احیای گونه‌گونی زیستی و حفاظت از اقیانوس‌ها.

مایکل بوتلر، مدیر عملیات پایداری در شرکت کرینگ، ماه گذشته به مجله ووگ بیزنس گفت: "فکر درگیر شدن در سطح گروه هفت این است که دولت‌ها را هم متوجه فوریت این نگرانی‌ها کنیم".

این دیدار چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از پینو خواست گروهی از آرم های تجاری را گرد هم آورد تا هدف‌های پایدار واحدی برای صنعت مد تعیین کنند.

در ماه می، پینو در نشست مد کپنهاگ گفت: "باید به صورت دسته‌جمعی کار کنیم".

در ماه‌های اخیر، پینو تلاش کرده اتئلافی از پیشگامان صنعت مد را گرد هم آورد تا هدف‌هایی برای کاهش تاثیرات منفی این صنعت بر محیط زیست تعیین کنند.

هم‌زمان با انتشار این خبر، یک گروه پارلمانی فراگیر حزبی (ای‌پی‌پی‌جی) در پارلمان بریتانیا تشکیل شده تا پایداری در صنعت پوشاک و نساجی بریتانیا را بررسی کند.

در این گروه جدید که از حمایت موسسه خیریه پایداری هاباب برخوردار است، نمایندگان پارلمان از همه احزاب گرد هم می‌آیند تا زنجیره تولید، مواد مورد استفاده، و رفتارهای مصرف‌کنندگان را تجریه و تحلیل کنند.

 

شانل اچ اند ام گوچی آدیداس بربری رالف لورن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین