کد خبر: 39412 A

کیم کارداشیان به جنجال‌های کیمونو پایان داد

کیم کارداشیان به جنجال‌های کیمونو پایان داد

کیم کارداشیان سرانجام اسم مارک لباس‌های فرم‌دهنده تولید شده توسط برند خود را تغییر داد.

ایران آرت: پس از این که نام قبلی گن‌های زنانه تولید شده توسط خط تولید کیم کارداشیان به دلیل "توهین فرهنگی" مورد انتقاد قرار گرفت، او از نامی جدید رونمایی کرد.

در ماه ژوئن، این ستاره برنامه رئالیتی تلویزیون مارک جدید لباس فرم دهنده بدن خود را روانه بازار کرد و آن را "کیمونو" نامید.

از آنجائی که کیمونو یک لباس سنتی ژاپن است کیم کارداشیان وست بی درنگ در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقادات وسیعی قرار گرفت. یک منتقد توئیت کرد: "لطفا به فرهنگ ژاپنی احترام بگذار. کلمه کیمونو چیزی نیست که یک شرکت برای سود جویی از آن سو استفاده کند -  هشتگ تصاحب فرهنگی".

به گزارش ایندیپندنت، دو ماه پس از به بازار آمدن محصول با نام اولیه، این تاجر اعلام کرد که نام مارک به اسکیمز سولوشن ویر (SKIMS Solutionwear)  تغییر یافته است.

روز دوشنبه، کارداشیان ۳۸ ساله توئیت کرد: "دنبال کننده‌ها و هوادارانم الهام بخش بزرگ من هستند. من همیشه به نظرات و بازخورد آنها گوش می‌دهم و بسیار سپاسگزارم که نظرات خود را در مورد نام تجاری جدید به اشتراک گذاشتند".

"پس از تفکر و ملاحظه بسیار از این که نام "اسکیمز سولوشن ویر" را اعلام می‌کنم هیجان زده هستم".

این کارآفرین افزود که محصول تجاری گن‌های او از یک سایز کمتر از کوچک تا پنچ سایز بزرگ‌تر از سایز لارژ(بزرگ) را در بر می‌گیرد و اسکیمز برای "همه بدن‌ها است".

تولیدات این محصول تجاری از روز سه شنبه یازدهم سپتامبر قابل خریداری است و مشتریان از حالا در وب سایت منتظر آن هستند.

تعدادی کارداشیان را برای انتخاب این نام  برای محصول تجاری جدیدش تحسین کرده‌اند.

 

کیم کارداشیان کیمونو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین