کد خبر: 40093 A

درخشش خانواده بکهام در هفته مد لندن/ عکس‌ها

درخشش خانواده بکهام در هفته مد لندن/ عکس‌ها

ویکتوریا بکهام تازه‌ترین کالکشن لباس خود را با حضور خانواده‌اش در هفته مد لندن رونمایی کرد.

ایران آرت: ویکتوریا بکهام با نمایش مجموعه بهاره - تابستانه سال ۲۰۲۰ خود در ساختمان وزارت خارجه بریتانیا فصل تازه‌ای را در زندگی حرفه‌ای خود گشود.

او که با دوپیس‌های شیک، پیراهن‌های خوش دوخت شب و طرح‌هایی فراجنسیتی شناخته می‌شود، این بار پیراهن‌های موج دار و استفاده زیاد از چین را روی صحنه مد آورد.

حمایت از این طراح در سالن اصلی وزارت خارجه تاثیرگذار بود: خانواده اش – دیوید، بروکلین، رومئو، کروز و‌هارپر، در ردیف اول و در کنار آنا وینتور (سردبیر مجله ووگ) و هلن میرن (بازیگر) که یکی از لباسهای مجموعه جدید را به تن داشت نشسته بودند.

اما در خارج ساختمان، تظاهرکننده‌های جنبش موسوم به "شورش ضد انقراض" صف کشیده بودند تا اعتراض زیست محیطی خود به صنعت مد را به کسانی که وارد سالن می شوند ابراز کنند. 

ویکتوریا بکهام در یادداشت این نمایش می نویسد: "ما به عناصر متنوعی نگاه کردیم و از دهه‌های گذشته الهام گرفتیم، سپس به دی ان ای DNA برند خود نگاه کردیم و همه چیز را با هم توی مخلوط کن ریختیم تا ترکیبی جدید و مدرن بسازیم".

بکهام گفت: "لباس‌هایی می‌خواهم که با زن حرکت کنند، با زندگی او در جریان باشند".

0

ایندیپندنت نوشت لباس‌ها یک روز پس از راه‌اندازی برند آرایشی ویکتوریا بکهام که بر پایداری زیست محیطی تمرکز دارند ارائه شدند و مشخص است هدف تبلیغاتی داشته است. 

هر چند مشخص نبود این مجموعه پیرامون چه هدفی طراحی شده ولی نشانگر ایده‌های جذاب دیگر برای آینده این برند بود که قصد دارد در عرصه مد حرفی برای گفتن داشته باشد. 

در ادامه تصاویری از کالکشن بهاره - تابستانه سال ۲۰۲۰ ویکتوریا بکهام خواهید دید. 

ویکتوریا بکهام دیوید بکهام هفته مد لندن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین