کد خبر: 41564 A

سرقت الماس دو میلیون دلاری از نمایشگاه جواهرات/ عکس

سرقت الماس دو میلیون دلاری از نمایشگاه جواهرات/ عکس

الماس یک میلیون و هشتصد هزار دلاری از نمایشگاه جواهرات توکیو سرقت رفت.

ایران آرت: نمایشگاه زمستانی ۲۰۱۹ جواهرات توکیو روز جمعه ۳ آبان به پایان رسید. در این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت‌کننده به عرضه جواهرات گران‌قیمت و متنوع پرداختند. این دوره از نمایشگاه با غرفه‌های ویژه بسیار توانست بازدیدکنندگان زیادی را جذب کند. تنها در سه روز اول، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این غرفه‌ها بازدید کردند.

انواع جواهرات با فلزات کمیاب و گرانبها و طرح‌های جدید و خاص در این نمایشگاه عرضه شد، از جمله یک گردنبند با سنگ زمرد ۶۸ قیراطی و ۶۰ قیراط الماس‌های کریستالی. این گردنبند به قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به فروش گذاشته شده بود.

مروارید امسال جایگاه ویژه‌ای داشت و ۲۵ درصد از کل محوطه نمایشگاه به معرفی جواهرات مرواریدی اختصاص یافته بود. به طور سنتی جواهرات مرواریدی را بیشتر برازنده افراد میانسال یا مسن می‌دانند، اما در سال‌های اخیر جواهرسازان با ارائه طرح‌های جدید موفق شده‌اند نسل‌های جوان‌تر را نیز جذب کنند.

900x450_uploads_2019_10_26_2183c05a5e

به گزارش یورونیوز، این نمایشگاه روز پنج‌شنبه شاهد سرقت عجیب یک الماس ۵۰ قیراطی به ارزش یک میلیون و هشتصد هزار دلار بود. این الماس که در ویترین شیشه‌ای به نمایش گذاشته شده بود بدون شکسته شدن شیشه از داخل آن ربوده شده است.

image

یکی از مسئولین حدود یک‌ ساعت بعد از آخرین گشت‌زنی در نمایشگاه متوجه باز بودن قفل ویترین شد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد. با وجود سرقت این جواهر گرانبها،‌ مسئولان نمایشگاه تصمیم گرفتند طبق برنامه و تا روز جمعه به کار خود ادامه دهند.

Diamonds_750

جواهرات زیورآلات نمایشگاه جواهرات توکیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین