کد خبر: 42383 A

خواننده لبنانی، سمبل مد و جواهرات/ عکس‌ها

خواننده لبنانی، سمبل مد و جواهرات/ عکس‌ها

میریام فارس خواننده است ولی به سمبل زیبایی، مد و جواهرات هم تبدیل شده و سنگ‌های قیمتی از جمله عناصر زیبایی او به شمار می‌روند.

ایران آرت: فارغ از دنیای هنر و آوازخوانی، ستاره و سلبریتی لبنانی میریام فارس به استایل‌های زیبا و متنوع خود شناخته می‌شود که به نوعی خروج از انتخاب‌های معمول به شمار می‌روند. او همواره از جواهرات سرشار از روح زنانه با سنگ‌های قیمتی برای تکمیل استایل‌های خود بهره می‌برد.

میریام فارس مسیر هنری خود را در سال ۲۰۰۳ میلادی آغاز و نخستین آلبومش به نام (أنا و الشوق: من و دلتنگی) را روانه بازار نمود که به سرعت برای او شهرت و محبوبیت به همراه داشت. او از آن زمان تاکنون به سمبل زیبایی، مد و جواهرات هم تبدیل شده و سنگ‌های قیمتی از جمله عناصر زیبایی او به شمار می‌روند.

به گزارش تابناک باتو، از جمله انتخاب‌های میریام فارس برند LAZURDE است که شکل و طراحی کلاسیک دارد و به ویژه اینکه همراه گردنبند، گوشواره، النگو و دستبند در کنار هم انداخته می‌شوند. او علاقه زیادی به جواهرات الماس نشان سفید و سحرانگیز دارد.
 

2


5
از دیگر انتخاب‌های او برند یسایان Yessayan و جواهراتی است که در آن‌ها از الماس استفاده شده است. میریام فارس علاقه زیادی به استفاده از سنگ‌های گرانقیمت مانند یاقوت قرمز، یاقوت آبی و زمرد دارد.

3


4
میریام فارس متولد ۳ مه ۱۹۸۳ خواننده، یکی از خوانندگان موفق لبنانی است.

6

خواننده جواهرات خواننده زن فشن میریام فارس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین