کد خبر: 43390 A

جنیفر لوپز با سالی درخشان سراغ کریسمس رفت/ رونمایی دوباره از لباس سبز معروف

جنیفر لوپز با سالی درخشان سراغ کریسمس رفت/ رونمایی دوباره از لباس سبز معروف

جنیفر لوپز که یک سال درخشان را در موسیقی، مد، سینما و زندگی شخصی خود سپری کرد در تلویزیون ان‌بی‌سی بابت این سال پرنعمت شکرگزاری کرد.

ایران آرت: جنیفر لوپز بار دیگر با پیراهن سبز نمادین ورساچی در انظار عمومی ظاهر شد؛ همان پیراهنی که ۲۰ سال پیش در مراسم جایزه گرَمی پوشیده بود. او این بار مجری برنامه "سَتِردِی نایت لایو" تلویزیون ان‌بی‌سی بود.

این خواننده که کت و شلوار به تن داشت برنامه‌اش را با اجرای ترانه "بابانوئل از راه می‌رسد" آغاز کرد. سپس از گروه "رادیو سیتی راکتز" دعوت کرد روی صحنه بیایند.

لوپز موقعی که داشت آخرین نت‌های ترانه را اجرا می‌کرد، کت و شلوارش را درآورد و لباسی که زیر آن داشت نمایان شد؛ همان پیراهن سبزرنگ و معروفی تنش بود که سال ۲۰۰۰ اولین بار آن را بر تن داشت.

Image result for لباس سبز جنیفر لوپز گوگل ایران آرت"

این خواننده ۵۰ ساله در میان تشویق تماشاگران گفت: "حالا واقعاً کریسمس شد!"

به گزارش ایندیپندنت، او که برای سومین بار مجری این برنامه زنده شده بود، پیش از اجرا از همه چیزهایی یاد کرد که در پایان سال به خاطرشان شکرگزار است؛ مثلاً بخت‌ آن که پیراهن ورساچی طرح جنگلی را در نمایش هفته مد میلان بپوشد و در ماه مارس با الکس رودریگز نامزد کند.

او گفت: "سالی که گذشت برایم پر از نعمت بود. اولاً به آرزوی همه دخترهای محله برانکس رسیدم، یعنی ازدواج با یک یانکی. مراسم اکران فیلمم، بزرگترین مراسم اکران عمرم بود. همه بلیت‌های تور کنسرت‌های امسالم از قبل فروش رفته بود، و بالاخره سعادت داشتم در مراسم مت گالا هم شرکت کنم."

maxresdefault

ستاره فیلم شیادان، گفت که در نمایش بین دو نیمه مراسم قهرمانی لیگ فوتبال آمریکا نیز اجرا خواهد داشت، و سپس افزود: "با پیراهنی که ۲۰ سال پیش پوشیده بودم، برای اولین بار روی صحنه نمایش مد میلان رفتم."

او گفت: "بعضی‌ها گفتند الآن از آن موقع‌هایت خوش‌تیپ‌تر شده‌ای. تعریف از خود نمی‌کنم، این‌ها، می‌دانید که… فقط حرف مفت است."

لوپز آخرین بار در سال ۲۰۱۰ مجری برنامه زنده شنبه شب تلویزیون ان بی سی و خواننده مهمان این برنامه بود.

 

 

هالیوود جنیفر لوپز خواننده زن فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین