کد خبر: 44075 A

آرایشگاه سیار به راه افتاد/ میک‌آپ فوری در تاکسی!

آرایشگاه سیار به راه افتاد/ میک‌آپ فوری در تاکسی!

تاکسی زیبایی یا آرایشگاه سیار در خیابان‌های شلوغ مسکو می‌چرخد تا زنان و دختران را به مقصد برساند

ایران آرت: آیا می‌خواهید به موقع به مقصد برسید و آرایش مو و صورت زیبایی هم داشته باشید؟! به تاکسی زیبایی خوش آمدید! تاکسی زیبایی (Beauty Taxi) یا آرایشگاه سیار، در خیابان‌های شلوغ مسکو می‌چرخد تا زنان و دختران را به مقصد برساند و در طول مسیر انواع آرایش و امور مربوط به زیبایی از مرتب کردن مو‌ها تا لاک زدن ناخن‌ها و میک‌آپ کامل را انجام دهد.

اما درباره ایده‌پردازی و اجرای تاکسی زیبایی خانم ناتالیا میزنتسیفا صاحب تاکسی و مؤسس آن می‌گوید: تاکسی زیبایی شبیه کالسکه جادویی سیندرلا است، زنان خسته و پرمشغله وارد آن می‌شوند و شاداب و زیبا از آن خارج می‌شوند. او می‌افزاید وقتی زنان روسی را می‌دیدم که چقدر زیر بار فشار زندگی و خانواده هستند و وقت کافی برای رسیدن به زیبایی خود را ندارند، یاد سیندرلا می‌افتادم و ایده تاکسی زیبایی از دیدن همین روزمره‌های درهم و برهم به ذهنم رسید.

3

به گزارش تابناک باتو، تاکسی جادویی از بیرون یک ماشین عادی بزرگ است، اما درون آن یک سالن زیبایی مجهز با همه ابزار و آلات و وسایل آرایش است.

هزینه این تاکسی ۲۵۰۰ روبل روسیه معادل ۳۷ یورو است. یکی از زنان که تاکسی زیبایی را تجربه کرده می‌گوید: این تجربه بی‌نهایت جالب بود و برای من وقت کافی فراهم کرد، به خصوص اینکه من شاغل و مادر سه فرزند هستم، و وقت کافی برای توجه به ظاهرم را ندارم، اما این تاکسی باعث شد تا در وقت‌های مرده‌ی بین خانه تا محل کار، همه وسایل آرایشی را یک‌جا داشته باشم و زیبایی‌ام را بازیابی کنم!

3

 

مانکن آرایش مدلینگ فشن میک آپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین